En av världens bästa hoppvalpar

B

beaslillatuss

Heter Alpcocks Miss Pinglan och tillhör mig!;):love:
Hon är bara 7 månader och kolla så högt hon hoppar redan!

DSC_0015.jpg

Sv: En av världens bästa hoppvalpar

Hoppa verkar hon helt klart kunna. Spar på hunden och satsa på agility istället sen när den börjar ha åldern inne om den tycker att det är roligt att hoppa. Än är den för ung för sådan träning.

Hoppa verkar hon helt klart kunna. Spar på hunden och satsa på agility istället sen när den börjar ha åldern inne om den tycker att det är roligt att hoppa. Än är den för ung för sådan träning.

Jo det ska jag göra när hon blir ett år:D Flera gånger när hon ser ett hinder flyger hon över:bow:

Eftersom hundar av liten ras är färdiga betydligt tidigare än storvuxna hundar, så är det nog ingen större fara med hoppandet. Jag förutsätter då att hunden inte hoppar 20 ggr per dag, givetvis ;)

Jag tror absolut att man kan hoppa med sina hundar i den åldern. Träna seriöst - nej, kanske inte - men hoppa hinder ska en hund klara av, anser jag. :smirk:

Jättesöt hund, verkligen. :D Ett agilityämne?

Eftersom hundar av liten ras är färdiga betydligt tidigare än storvuxna hundar, så är det nog ingen större fara med hoppandet. Jag förutsätter då att hunden inte hoppar 20 ggr per dag, givetvis ;)

Nejdå, vi hoppar inte varje dag;) Och när vi hoppar så hoppar vi inte 20 ggr;)

Gud va söt!:love:

Duktig på att hoppa oxå;):D

Önskar bara att min lilla luffsis hade någont intresse av att hoppa men oftast inte :S

åh vad söt :love: så du har från alpcocks :) Min lilla pappis kommer från Phosphoros i kungälv. Jag och sambon är fodervärdar till våran. Men ägaren känner annlouise som har alpcocks och har en fin phosphoroshund hos sig!! ska du ställa din nånting?

Idag gjorde vi lite slalom!:D Hon är verkligen jätteduktig, hon bara kutade igenom och var inte det minsta rädd:love:

och jag som tycker att min hund hoppar högt, haha xD fast han är en malamute korsning så han är ju lite klumpigare är det gäller hoppa, men vi hoppar bara småhinder för skoj skull :D

Nog värre när våra storväxta valpar på en 7-8 månader hoppar ur bakluckan på bilen rätt ned på asfalten...

Underbart söt :love:

Älskar papillon..

Min puppis kommer från carrabeans utanför vara..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 799
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025