Jag läste i Ridsport idag att Anette F-I upplevde Arlando som lugnare och tryggare nu med Anna i Compeigne, ska bli intressant att se!
Jag antar att DvS rider Four Seasons nu.
Jag antar att DvS rider Four Seasons nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar med Malin och Bon Ami, men ska man vara rättvis så har de inte högre resultat än Rose och Z ÄNNU utan ligger ungefär som dem och då antar jag att Rose och Z vann platsen på fler starter och mer rutin?
Speciellt med tanke på att Malin inte haft hästen speciellt länge heller!Ja och med det i åtanke borde Malin fått platsen... så mkt yngre och så mkt mindre rutin men ändå minst lika bra! Det säger en hel del om hennes prestation och nerver!
Men har inte Deja haft lite svårt för piafferna på tävling, eller har jag blandat ihop hästarna? Kan kanske vara därför, men jag tyckte också det var ett konstig val, Dude känns lite tråkig..Kul med Apache, skumt med Delauney. Där försvann nog Sveriges medaljchans.
Någon som vet vad det var för fel på Carl Hester?
Såg om det på fb, någon sa att det var isisar och shettisar inne samtidigt så det kan ha varit kameraklippningen som gjorde att det blev konstigt.Var det någon som såg Henrik Js inslag i studion nyss? Vad fan går han på
Förövrigt är jag ganska säker på att hon som kommenterade FT i helgen kallade islandshäst för shettis också. Orkar inte.
Nä hon sa att hennes favorit var shettisarna när de töltade omkring, speciellt när det är mörkt och de har eld på sig.Såg om det på fb, någon sa att det var isisar och shettisar inne samtidigt så det kan ha varit kameraklippningen som gjorde att det blev konstigt.