Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså Dante Weltino ! Över 80% i küren i Aachen! Ett underbart program med en helt harmonisk och lösgjord häst, jag är så himla imponerad! Vi har onekligen ett rätt starkt lag till EM!
Zuidenwind gick mycket bra i falsterbo under press och har även hela förra årets resultat med sig. Jag tycker laget är rättvist uttaget, ser fram emot att se dom i Göteborg@JohannaB Du tippar bra du . Men jag tycker att Zuidenwind är urtråkigt att ha med i laget. Men du som har koll på statistiken, har Zuidenwind gjort särskilt mycket bättre resultat än BonAmi?
Nyfiken varför är Zuidenwind så tråkig?
Han gjorde fina starter i Falsterbo och har ett SM guld i år det borde väl visa att ryttaren klarar att rida under press?
@JohannaB Du tippar bra du . Men jag tycker att Zuidenwind är urtråkigt att ha med i laget. Men du som har koll på statistiken, har Zuidenwind gjort särskilt mycket bättre resultat än BonAmi?
Jag och Bosse!
De var så oerhört nära Tinne i Falsterbo så de kunde nästan inte ha tagit ut Tinne (som inte heller har så mycket bättre resultat innan) och hoppat över Rose.
Jag tycker faktiskt inte att de är så trista heller, de är riktigt jämna och jämfört med Tinne (och Patrik... Deja piafferar inte alls bra längre, vad hände egentligen med henne där kring VM?) så piafferar ju Z som om han inte vore svensk
Problemet som jag (nu börjat jag tro att jag är proffs här ta det för den amatöråsikt det är) ser det är att Roses tävlingsnerver har varit så där och Z har blivit väldigt stark när det blivit skarpt läge ibland.
Jag gillar med Malin och Bon Ami, men ska man vara rättvis så har de inte högre resultat än Rose och Z ÄNNU utan ligger ungefär som dem och då antar jag att Rose och Z vann platsen på fler starter och mer rutin?
Hoppas Malin får behålla hästen ett tag för jag tror det finns mer utveckling att vänta av det paret och vem vet med tanke på hur det varit senaste årens mästerskap så kanske de får nytta av reservplatsen och får starta redan i år?