Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha sett Tinne och PM i Falsterbo är jag faktiskt lite mer positiv. Tyckte det var rätt härligt tryck i honom och det gav ändå ett säkert intryck. Kul att se hur hästen har utvecklats!
+1 på din kommentar!
Och så roligt att Malin testas i Aachen! Perfekt ge henne en start i värsta konkurrens och se om hon kan följa upp med en hög procent även där och kanske slå sig in?
Jag trodde inte hon skulle få komma ut på ett test så det är ett plus till förbundskaptenen, att han ger ryttare i bra form och med fina resultat möjlighet att slå sig in i laget.
Jag blir allt mer osäker på hur laget blir :P
Patrik och Deja är nog klara.
Sen är de jämna:
Tinne och Magi
Rose och Zuidenwind
Therese Nilsdagen och Dante
Juliette Ramel med Buriel
Vem av dessa blir reserv?
Men så finns då Malin som utmanare, och nästan så Minna och Isac också hade kunnat vara en möjlighet men de hinner ju inte testas med internationellt hårt motstånd så antar att det inte blir någon plats för dem.
Mitt drömlag i Aachen mao !!
Men satsar verkligen Minna på EM ? Att byta ut Kyra mot Lussan känns ju som att gå miljoner steg tillbaka i utvecklingen.
Tysklands lag är klart och det verkar onekligen som om det är fyra ryttare i laget. Då skulle jag minsann tro att Malin kommer med i laget med tanke på hennes otroligt fina resultat i Aachen!
Tysklands lag är:
Sönke Rothenberger/Cosmo
Dorothee Schneider/Sammy Davis Jr
Helene Langehanenberg/Damsey
Isabell Werth/Weihegold/Emilio/Don Johnson (hon är tamejtusan fantastisk med tre hästar kvalade )
Reserv är Hubertus Schmidt/Imperio