Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag förstod Kim Lundins vlogg rätt så är PK inte nominerad med Forever Young, men jag vet inte hur det är med resten av Kittel-hästarna.Patrik Kittel borde väl vara med. Han borde väl ha nån annan häst på den nivån än Welly? Hur är det med Dude nu?
För en som inte har någon koll på honom, varför inte?JNS är verkligen inte en ryttare jag vill ska representera Sverige på ett mästerskap, mycket missnöjd med det beslutet! Malin hade jag velat se.
Vet inte hur mycket man borde skriva här utan att det blir dåligt men det är hela det gänget runt med skumma affärer och fulridning som jag personligen inte kan ställa mig bakom. Ingen är perfekt men där är det mycket kontroverser.För en som inte har någon koll på honom, varför inte?
Håller med! Tråkiga förebilder på så många sätt!Vet inte hur mycket man borde skriva här utan att det blir dåligt men det är hela det gänget runt med skumma affärer och fulridning som jag personligen inte kan ställa mig bakom. Ingen är perfekt men där är det mycket kontroverser.
Håller med! Om nu förbundet ska ha sån svansföring när det gäller deras Code of Conduct och stadgar borde de ha rent framför sin egen dörr…Vet inte hur mycket man borde skriva här utan att det blir dåligt men det är hela det gänget runt med skumma affärer och fulridning som jag personligen inte kan ställa mig bakom. Ingen är perfekt men där är det mycket kontroverser.
Googla t ex Gunnarlunda så kommer du att förstå.För en som inte har någon koll på honom, varför inte?
Vet inte hur mycket man borde skriva här utan att det blir dåligt men det är hela det gänget runt med skumma affärer och fulridning som jag personligen inte kan ställa mig bakom. Ingen är perfekt men där är det mycket kontroverser.
Googla t ex Gunnarlunda så kommer du att förstå.
Googla t ex Gunnarlunda så kommer du att förstå.
Känns dessutom som att Romeo också skulle säljas om priset var tillräckligt högt… De jobbar ju med att sälja hästar.Om man enbart tittar på procenten (och jag har inte tillgång till alla resultat på FEIs hemsida, så ta det här med en nypa salt) så har Romeo bättre resultat än Curiosity men det är inte för samma domare och inte i samma konkurrens. Men varför en sjundeplats på SM = biljett till EM förstår jag inte. Procenten för Romeo på SM är sämre än dem från Polen (som BJ citerade som "bra resultat") och kurvan pekar nedåt medan Amplemento har gått spikrakt uppåt sedan första starten i år.
Jag tycker det känns konstigt! Och inte bara för att jag inte gillar fjärderyttaren och dennes arbetsplats. Det stämmer liksom inte. (Om det inte varit som så att Amplemento inte nominerats från första början för att han är till salu och på väg att lämna Europa eller någonting.)