EM i Aachen

Nej, alltså det är lite av ett under att hon tagit så många SM-guld? :confused: Charlotte har jag ingen koll på alls faktiskt, men det verkar ju ha gått rätt bra för henne i de andra klasserna i Aachen nu iom att hon kvalat in till GPn på söndag.

Det är ju inte särskilt hög nivå på SM, i Sverige har vi ju rätt många ryttare som fixar den nivån men inte snäppet högre.

Skönt att det som vanligt finns en massa "proffs" här som uttalar sig så fint om Helena. Skicka brev till Sylve och berätta att han har gjort fel som tog ut en så oproffsig ryttare.

Jag skäms när jag läser hur ni uttalar er!

Fast man behöver ju inte vara ett proffs för att sammanställa tidigare meriter och jämföra :)

Skönt att det som vanligt finns en massa "proffs" här som uttalar sig så fint om Helena. Skicka brev till Sylve och berätta att han har gjort fel som tog ut en så oproffsig ryttare.

Ja, man får ju inte alls tycka att ryttare rider dåligt eller ha synpunkter på uttagningen :banghead:

Vilket stabilt EM Douglas gör :bow: fint att det är en ung ryttare med framtiden för sig.

Malin - idag vet jag inte vad som hände?! I övrigt tycker jag att hon ridit bra men att Tornesch varit lite slarvig.

Henrik - ja, vad hände här idag? I övrigt fin ridning och fin häst!

Helena - tja, som förväntat tycker jag, förutom att jag trodde att hon skulle få fler tidsfel och kanske nåt mindre nedslag. Känns som att hon fick platsen för att hon redan varit reserv så många gånger eller nåt :confused: Obegripligt också att hon var den första att tas ut.

Det där är ett uttalande som jag tycker är himla fånigt. Självklart kan gemene man ha synpunkter på uttagningen till EM. Precis som jag kan ha synpunkter på hur Malmö FF väljer att ställa upp i morgondagens match mot Häcken. Eller hur ett företags styrelse väljer att leda företaget.
Det betyder inte att jag personligen skulle ha gjort det bättre eller ha matchat ett bättre lag. Det betyder enbart att jag har synpunkter på uttagningen. Alla tycker inte likadant förstår du.

Sibon har varit skadad.

Helena och Bonzai har ju ändå haft väldigt jämna resultat i Nations Cup, tror inte Charlotte hade varit ett säkrare kort. Men kanske mer att bygga på inför framtiden.

Sibon har varit skadad.

Helena och Bonzai har ju ändå haft väldigt jämna resultat i Nations Cup, tror inte Charlotte hade varit ett säkrare kort. Men kanske mer att bygga på inför framtiden.

Aha.

Jo, hyggliga resultat men man måste ju se till hur det ser ut också tycker jag. Charlotte hade definitivt inte varit ett säkert kort, men har en fin häst som knappast lär säljas och är en ryttare för framtiden.

Jaa! Jag struntade i lagen och var bara helt fokuserad på om Douglas skulle få rida vidare. Fan va kul, och välförtjänt!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
545
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 108
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Adventskalendertråden 2024
  • Valet i USA