Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, alltså det är lite av ett under att hon tagit så många SM-guld? Charlotte har jag ingen koll på alls faktiskt, men det verkar ju ha gått rätt bra för henne i de andra klasserna i Aachen nu iom att hon kvalat in till GPn på söndag.
Skönt att det som vanligt finns en massa "proffs" här som uttalar sig så fint om Helena. Skicka brev till Sylve och berätta att han har gjort fel som tog ut en så oproffsig ryttare.
Jag skäms när jag läser hur ni uttalar er!
Skönt att det som vanligt finns en massa "proffs" här som uttalar sig så fint om Helena. Skicka brev till Sylve och berätta att han har gjort fel som tog ut en så oproffsig ryttare.
Sibon har varit skadad.
Helena och Bonzai har ju ändå haft väldigt jämna resultat i Nations Cup, tror inte Charlotte hade varit ett säkrare kort. Men kanske mer att bygga på inför framtiden.