EM i Aachen

Irlands protest avslagen, om jag fattar det rätt så skulle Cian ha avbrutit och inte ridit på nästa hinder om han ansåg att han blev störd.
Intressant det där egentligen. Vad hade hänt om han avbrutit, hade det då blivit definitivt att han skulle fått rida om från en viss punkt eller hade det hela diskuterats först? Tänker om det då beslutats att han inte borde blivit tillräckligt störd, skulle han då få fel för vägran istället (med tickande tid)?

Ja, det är ju inte ett helt lätt beslut att hinna ta sådär mellan två hinder mitt i en EM-hoppning... Om man ens har koll på natt regeln finns.

Men hallå, är det bara jag som kollar ikväll? Douglas ett ner men hade lika gärna kunnat nolla, Udermus såg jättefin ut. In på tredje plats.

Haha ja det var extremt men väldigt liten marginal till Charlotte också!
Jag heja inte på Whitaker, det var när han hoppa bort sig igår som Dogge blev klar ju :p

Nja, till Charlotte var det över en sekund.

Va? Gårdagen hade ju inget med dagens klass att göra och Douglas blev ju 23:a så det hängde inte på Whitaker.

Henrik finns med på startlistan nu, så jag antar att han får starta finalen, kul även om de båda har med sig rätt många fel!

Kollade lite klipp på svtplay, DET HÄR klippet med Sylve gör dock att jag undrar vilket resultat de (han) tror att Eckerman kommer få idag? Enligt vad han säger där berodde de tolv felen förmodligen på att hästen var trött. Jag som inte har någon insyn på den här nivå, kan en förvänta sig att hästen ska vara piggare idag?

Nja, till Charlotte var det över en sekund.

Va? Gårdagen hade ju inget med dagens klass att göra och Douglas blev ju 23:a så det hängde inte på Whitaker.

För mig en en sekund = lite.
Det vet jag väl, men det var när Whitaker hoppa bort sig som Dogge blev klar. Man måste inte vara döseriös med allt ;)

Vilken tid börjar det idag? Svt1 börjar sin sändning kl 16 men Svtplay börjar 17:30, innebär det då att klassen startar 17:30?

Vilken tid börjar det idag? Svt1 börjar sin sändning kl 16 men Svtplay börjar 17:30, innebär det då att klassen startar 17:30?
Tror webbsändningen också börjar 16, men 17.30-18.00 så kommer det inte vara någon tv-sändning så då finns det nog en ren websändning då. (Man kanske får byta emellan om man kollar på webben)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
545
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 108
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden