Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det starstable grejen? Såg nåt klipp på nån som red med rosa kläder på Instagram. Kändes inte riktigt som att det passade in, och då såg jag ändå bara några sekunder.Smaken är väl alltid delad. Det var några riktigt bra delar men annars tunt och 10 min reklaminslag
Precis första låten hette Come n join us...Var det starstable grejen? Såg nåt klipp på nån som red med rosa kläder på Instagram. Kändes inte riktigt som att det passade in, och då såg jag ändå bara några sekunder.
Så tråkigt.Smaken är väl alltid delad. Det var några riktigt bra delar men annars tunt och 10 min reklaminslag
Hur var shoppingen jämfört med tidigare år? Förra året tyckte jag att mässan nästan var lite gles (kanske berodde på corona också och att vissa inte var där då?). Var det många bra erbjudanden, eller roliga gratisgrejer. Kommer ihåg att jag fick en söt hund från Agria förra året
Försökte titta på hoppningen. Står bara inte ut med kommentatorerna och stängde av.
Totalt ointressant! Fanns verkligen ingenting.Hur var shoppingen jämfört med tidigare år? Förra året tyckte jag att mässan nästan var lite gles (kanske berodde på corona också och att vissa inte var där då?). Var det många bra erbjudanden, eller roliga gratisgrejer. Kommer ihåg att jag fick en söt hund från Agria förra året
Den var jättetråkig och nästan helt utan erbjudanden. Jag skulle köpa stigbyglar och bett och det fanns typ nästan ingenting. Skulle även köpa hjälm till sonen, men det fanns knappt någon som kostade under 5000 kr.Hur var shoppingen jämfört med tidigare år? Förra året tyckte jag att mässan nästan var lite gles (kanske berodde på corona också och att vissa inte var där då?). Var det många bra erbjudanden, eller roliga gratisgrejer. Kommer ihåg att jag fick en söt hund från Agria förra året
Vad tråkigt att det inte verkar ha varit nån sårskilt rolig mässa. Och maten är ju tyvärr alltid ganska kass på arenor (nåt år ville jag beställa pizza för det fanns på tavlan i en av friends kiosker, men ingen som jobbade visste nåt om det öht, tur det är nära till Mall of Scandinavia). Hoppas shoppingen blir bättre nästa år, men det känns som att det blir färre och färre extragrejer och liknande. Jag kommer ihåg nåt år på Globen när det fanns fina reklamreflexer i nästan alla stånd och annat *bonus* som känns kul att få när biljetterna ändå kostar ganska mycket.