Douglas måste vara klar ju!
Japp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Douglas måste vara klar ju!
Japp! Douglas på plats 23 till slut, så både han och Danielle Goldstein med SWB-hästen Carisma är vidare.
Det där är ett uttalande som jag tycker är himla fånigt. Självklart kan gemene man ha synpunkter på uttagningen till EM. Precis som jag kan ha synpunkter på hur Malmö FF väljer att ställa upp i morgondagens match mot Häcken. Eller hur ett företags styrelse väljer att leda företaget.
Det betyder inte att jag personligen skulle ha gjort det bättre eller ha matchat ett bättre lag. Det betyder enbart att jag har synpunkter på uttagningen. Alla tycker inte likadant förstår du.
Nej, alla tycker inte likadant... Men man skriver inte att "hur kan hon ha vunnit 7 SM-guld" "ser sjukt oproffsigt ut" "hästen är så tråkig att klockorna stannar" "alla hästar ser lika trista ut när Helena rider" och så vidare. Sylve är otroligt erfaren och vet antagligen vad han sysslar med. Och förmodligen har han överlagt noga med andra väl valda insatta personer och fått råd.
Jag skulle gärna vilja veta hur ni anser att "alla Helenas hästar ser lika tråkiga ut", vilka är "alla" och på vilket sätt?
Man behöver inte tycka lika, men man bör tänka sig lite för hur man uttrycker sig.
Men om någon faktiskt tycker så, så är det ju inte helt ovanligt att uttrycka sig med sådana ord när det gäller idrottsprofiler på hög nivå?Nej, alla tycker inte likadant... Men man skriver inte att "hur kan hon ha vunnit 7 SM-guld" "ser sjukt oproffsigt ut" "hästen är så tråkig att klockorna stannar" "alla hästar ser lika trista ut när Helena rider" och så vidare. Sylve är otroligt erfaren och vet antagligen vad han sysslar med. Och förmodligen har han överlagt noga med andra väl valda insatta personer och fått råd.
Jag skulle gärna vilja veta hur ni anser att "alla Helenas hästar ser lika tråkiga ut", vilka är "alla" och på vilket sätt?
Man behöver inte tycka lika, men man bör tänka sig lite för hur man uttrycker sig.
Vad händer med Italiens protest? Alltså vad kan det göra för skillnad?
Nej, alla tycker inte likadant... Men man skriver inte att "hur kan hon ha vunnit 7 SM-guld" "ser sjukt oproffsigt ut" "hästen är så tråkig att klockorna stannar" "alla hästar ser lika trista ut när Helena rider" och så vidare. Sylve är otroligt erfaren och vet antagligen vad han sysslar med. Och förmodligen har han överlagt noga med andra väl valda insatta personer och fått råd.
Haha ja Irland såklart! Huvudet och fingrarna har tydligen ingen vidare kontakt idagIrlands. Skillnaden är väl att de hade kvalat till OS om Cian varit felfri.
Irlands. Skillnaden är väl att de hade kvalat till OS om Cian varit felfri.
Jag missade det där när det hände, sprang till TVn för att precis hinna se reprisen och då såg det inte så allvarligt ut? Fast det är väl individuellt hur störd ryttaren blir, men hästen såg inte ut att bli störd?
Jag tyckte inte att det såg ut som att det var ryttaren som stördes.
Haha ja Irland såklart! Huvudet och fingrarna har tydligen ingen vidare kontakt idag
Ah, kan en protest göra nån skillnad för det alltså?
Och vad sjutton gjorde funktionären där över huvud taget egentligen?!
Menar du att hästen blev störd? Eller ingen av dom?
Ska bli intressant att se hur det blir i slutändan.Om de får igenom att nedslaget var funktionärens fel, men känns ju inte som att de bara kan stryka ett nedslag heller. Och rida om hela banan känns ju inte heller aktuellt...
Jag tyckte inte de såg störda ut när man såg på inspelningen, men samtidigt var det väl knappt någon annan som rev det hindret?
Det var ju inte bara själva funktionären, publiken började ju också surra efter att det hänt, skulle snarare tro att det var det som störde i så fall.
Och igår verkade de inte kunna skilja på flaggorna heller, pratade om tyska flaggor när det bara var belgiska i bild. Mer flaggbildning åt sportjournalisterna.Haha, kunde dom inte? Jag retade mig på att dom envisades med att kalla en turkisk ryttare för Efternamn Förnamn istället för Förnamn Efternamn.