Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det i Helenas ritt? Lyckades gå iväg precis innan hon skulle in och tillbaka när hon gick av. Att det inte gick något vidare förstår jag, men mer ingående?
Aha, såg inte honom. Skumt.Han blev ju utesluten, verkar som att det blir "0" på dem också men att de ändå hamnar sist.
Hur gick det i Helenas ritt? Lyckades gå iväg precis innan hon skulle in och tillbaka när hon gick av. Att det inte gick något vidare förstår jag, men mer ingående?
Samma här, men har gett upp laget. Typ alla hästar ser ju lika trista ut när Helena rider.
Som de tidigare rundorna ungefär då alltsåTvå rivningar och ett tidsfel. Jag hade lite känslan av att kolla på en ridskolehäst som jag ville smacka på lite.
Lutar åt att det inte blir final för Douglas
Då kollar du väl resultaten för denna klass? Totalt ligger han på 15: de plats nu.Är det så? Kollar jag live resultaten ligger han delad 4, men det verkar ju knasigt.
Då kollar du väl resultaten för denna klass? Totalt ligger han på 15: de plats nu.
Herreguuuud... Alltså Helena och Bonzai, det ser ju inte så proffsigt ut direkt Hej och hå, kämpa på, typ.
Jag fattar inte varför hon blev uttagen överhuvudtaget, som sagt tycker jag att det hade varit bättre att ge Charlotte chansen. Dessutom kommer ett OS nästa år där det är osäkert om RGB har en häst, om ägarsituationen med Cantinero kan lösas osv. Helena är ju knappast ett alternativ, bättre att låta Charlotte samla rutin.
Peder ville väl spara lite på All In, har jag för mig att jag läste någonstansJag har missat försnacket, har bröderna Fredricson inte varit aktuella (kanske främst Peder)? Charlotte har jag faktiskt inte hört talas om förut
Ja nu när vi var kvalade till OS redan innan hade det ju varit perfekt att testa en ung person på uppåtgåendeJag fattar inte varför hon blev uttagen överhuvudtaget, som sagt tycker jag att det hade varit bättre att ge Charlotte chansen. Dessutom kommer ett OS nästa år där det är osäkert om RGB har en häst, om ägarsituationen med Cantinero kan lösas osv. Helena är ju knappast ett alternativ, bättre att låta Charlotte samla rutin.