EM i Aachen

Herreguuuud... Alltså Helena och Bonzai, det ser ju inte så proffsigt ut direkt :down: Hej och hå, kämpa på, typ.

Herreguuuud... Alltså Helena och Bonzai, det ser ju inte så proffsigt ut direkt :down: Hej och hå, kämpa på, typ.

Jag fattar inte varför hon blev uttagen överhuvudtaget, som sagt tycker jag att det hade varit bättre att ge Charlotte chansen. Dessutom kommer ett OS nästa år där det är osäkert om RGB har en häst, om ägarsituationen med Cantinero kan lösas osv. Helena är ju knappast ett alternativ, bättre att låta Charlotte samla rutin.

Jag fattar inte varför hon blev uttagen överhuvudtaget, som sagt tycker jag att det hade varit bättre att ge Charlotte chansen. Dessutom kommer ett OS nästa år där det är osäkert om RGB har en häst, om ägarsituationen med Cantinero kan lösas osv. Helena är ju knappast ett alternativ, bättre att låta Charlotte samla rutin.

Nej, alltså det är lite av ett under att hon tagit så många SM-guld? :confused: Charlotte har jag ingen koll på alls faktiskt, men det verkar ju ha gått rätt bra för henne i de andra klasserna i Aachen nu iom att hon kvalat in till GPn på söndag.

Jag har missat försnacket, har bröderna Fredricson inte varit aktuella (kanske främst Peder)? Charlotte har jag faktiskt inte hört talas om förut :o

Ja nu när vi var kvalade till OS redan innan hade det ju varit perfekt att testa en ung person på uppåtgående

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
545
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 108
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar