EM i Aachen

Aha! Det är minst lika allvarligt som pistolhot ;)

sockermonster.jpg

:rofl:

Har precis kommit hem och börjat titta vad glad jag blev att nästa start är kl. 18 och svenskt också :-) trodde jag skulle missa första svensken ju men detta var perfekt :-D Stämmer det att lagtävlingen börjar nu?

Tyvärr var jag på förhand mer nervös för Helena. (Som min kloka 89-åriga mormor uttryckte det: "Helenas skimmel är så seg och tråkig att klockorna stannar.")
Nu känns det inte så himla lovande för en bättre placering än 8-9-10.

Tyvärr var jag på förhand mer nervös för Helena. (Som min kloka 89-åriga mormor uttryckte det: "Helenas skimmel är så seg och tråkig att klockorna stannar.")
Nu känns det inte så himla lovande för en bättre placering än 8-9-10.
Samma här, men har gett upp laget. Typ alla hästar ser ju lika trista ut när Helena rider.

Live resultaten strular bara för mig, Pedersen ligger efter Malin trots att han har ridit och ligger på 4.17 :confused:

Hur gick det i Helenas ritt? Lyckades gå iväg precis innan hon skulle in och tillbaka när hon gick av. Att det inte gick något vidare förstår jag, men mer ingående?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
545
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 108
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar