EM i Aachen

Haha, jag var visst efter lite i sändningen, så jag hann läsa vad som skrevs innan jag såg det. Det var bra för nervositeten :D

Jo, det blir final. Dock kan det ju ändå inte bli nån bra placering. Får hoppas på Henrik och Douglas individuellt.

Tjoho! :D Är lite glad att det var just Italien som petades ur finalen, har mycket lite till övers för deras försteryttare... Och hejar mycket mer på andra länder/ryttare ändå :p

Tror knappast på medalj för Sverige men det är kul att vi är med imorgon! :)

Jaha, bara hoppas Henrik och Douglas kan hålla i det här imorgon. När man såg reprisen på Malin i kombinationen såg det ju ut som att hon kom för kort in. Stör mig på att de sämre ryttare med superhästar kan lägga sina hästar så och betydligt värre dom kravlar sig över. Vill att det ska gå bäst för duktigaste ryttarna, inte folk som inte kan rida men har pengar bakom sig...

Helena tyckte att hon hade för mycket fjong i honom :rofl: Han hoppade ju jättefint på dom första när hon hade tryck, sen tog hon bort galoppen nästan helt till kombinationen och då ramlade bommarna.

Sitter med hjärtat i halsgropen som vanligt och är så sjukt imponerad över alla ryttare!
//MVH Masqueradee som knappt vågar hoppa 50cm :angel:

Typ, från mitt inre sockermonster :angel: "Om du inte köper glass när du ändå går förbi... :rage:"

Aha! Det är minst lika allvarligt som pistolhot ;)

sockermonster.jpg

Banan ser rolig ut idag. Tycker den var lite trist igår, typ galoppera runt i ett varv med lite hinder på vägen. Fast trots att det är så stort idag så ser hinderna små ut för att banan är så stor :laugh:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
545
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 108
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar