Retar mig att kommentatorerna inte kan skilja på Slovenien och Slovakien!
Haha, kunde dom inte? Jag retade mig på att dom envisades med att kalla en turkisk ryttare för Efternamn Förnamn istället för Förnamn Efternamn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Retar mig att kommentatorerna inte kan skilja på Slovenien och Slovakien!
Mm, det får vi hoppas. Tror ändå både Helena och Douglas kommer ösa på lite mer imorgon, Helena verkade ju revanschsugen direkt!
Jag gillar Maria, hon som sköter intervjuer och sånt, äntligen något som känns som en riktig sportjournalist i ridsportsändningar! Vet inte om ni såg dressyren, men hon som hade den rollen där var otroligt oproffsig och inte påläst för fem öre. När hon intervjuade Bo Jenå bad hon honom svara på en fråga samtidigt som hon skulle titta hit och dit för att försöka få dit Tinne...
Vet inte om ni såg dressyren, men hon som hade den rollen där var otroligt oproffsig och inte påläst för fem öre. När hon intervjuade Bo Jenå bad hon honom svara på en fråga samtidigt som hon skulle titta hit och dit för att försöka få dit Tinne...
Håller med, vart trött på henne när hon kommenterade skidskytte i vintras. Känns som hon inte kan låta det var tyst, utan måste alltid prata och hon är expert på att prata om ingentingJa, hon är klart bättre. Men däremot hon som kommenterar, alltså inte Lotta utan den andra, är sjukt jobbig.
Vet inte varför SVT angett så konstiga tider. Idag börjar sändningen 13.00. Klassen börjar 13.45.
Det konstiga är nog att de "från början" satt 14.05 som start på sändning, precis som igår. Det måste ha blivit justeringar i tidsschemat men det är inte uppdaterat på tex ridsport sist jag kollade.
Vad är konstigt med det? Kommer säkert vara försnack och grejer
Ingen svensk har ridit än, bara de lagen som låg i nedre halvan.Har vi Svenskar med idag? Hur har det gått? Jag har missat allting hittills och satte precis igång teven...
Hela svenska laget rider idag, Douglas, Malin, Helena och Henrik.Har vi Svenskar med idag? Hur har det gått? Jag har missat allting hittills och satte precis igång teven...