Nä men då kunde jag räkna ut det efter hur det är sagt senaste varianten...Hur mycket jag har använt kan jag självklart se, men inget om elstödet för den perioden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä men då kunde jag räkna ut det efter hur det är sagt senaste varianten...Hur mycket jag har använt kan jag självklart se, men inget om elstödet för den perioden.
Ja, det kan man ju men det var inte det jag uppfattade att @Otherside menade?Nä men då kunde jag räkna ut det efter hur det är sagt senaste varianten...
Då jag inte visste vad föregående ägare förbrukat och nätföretaget inte meddelat vad det skulle bli innan visste jag inte vad jag skulle få för den. Så om det varit ägarbyte under perioden är det inte säkert att en vet vad en ska få.Det är ju inget lotteri. Du vet väl vad du hade i elförbrukning den period som elstödet delas ut för?
Ja de misstänkte att något företag var inblandat..undra vad den person som får över 700 000 kr i elstöd har för boende?
undra vad den person som får över 700 000 kr i elstöd har för boende?
tänkte faktiskt på det o sen tänkte jag "Tänk om det är min hyresvärd som fått de pengarna för det huset jag bor i. Får nog kolla om det finns en odling i grunden"cannabis-odling?