Sv: Elcatero
ojojo tro mej jag e såååååååååååå nöjd. har då aldrig vart med om en så fantastiskt häst å så fasligt dyr var hon inte, köpte henne oinriden kanske därför, fullstam.
har då aldrig under alla mina år me hästar vart med om något så gudomligt.
hon galopperar i fulllfart i hagen när man kommer (är häldre me mig än dom andra hästarna). står så snällt så i stallgången medans gamligen faromkring med bena överallt.
ingen reaktion första gången jag satte mej på henne, ingen reaktion när jag red i trafik första gången, ingen reaktion när vi åkte transport ( hade bara åkt lastbil).
folk brukar fråga om det är gamelfarbron som är treåringen å hon som är den äldsta
dom vackra stegen har hon nog ärvt från båda hållen då jag sett båda föräldrarna.
mamman hoppar som en kanon de har hon ärvt pappan vad jag vet har gått dressyr va jag hört å de e hon kanon på med. har fått allt jag ville i en häst som jag inte trodde man kunde få.
va på barnridning me henne för pappas fotbollsklubb, de va brandbilar där å spruta vatten å hade sej barn överallt, fotbollsmatcher å barnvagnar å cyklar osv gammel farbron blev lite stissig men hon stog där presis som hon hade gjort detta hela sitt liv å åt som ferdinand på sitt gräs.
kan varmt rekomendera hans avkommor + attt dom blir så propentionella och oftast får 4 vita men å bläs då me
min heter elexir finns på hans hemsida som föl me sin mamma '
ni som hade nån avkomma från honom hur höga är dom?? hur hög va mamma?? vad gör ni hopp fältävlan dressyr körning??? *nyfiken