Du säger det. Och deltar därmed i demoniseringen.Jag anser inte att läsa och tolka partiprogram är att demonisera. V är ett extremt parti ur många aspekter vars värderingar inte gör att få ihop med de liberala eller konservativa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du säger det. Och deltar därmed i demoniseringen.Jag anser inte att läsa och tolka partiprogram är att demonisera. V är ett extremt parti ur många aspekter vars värderingar inte gör att få ihop med de liberala eller konservativa.
Jag tycker det är ofattbart att det kan vara svårt att välja mellan SD och V även om man är moderat.
Du säger det. Och deltar därmed i demoniseringen.
Jag tycker också att V vore lite mindre katastrof än SD, men ett stort inflytande för någondera skickar oss på ett rejält sluttande plan.
På helt olika sätt.
Jag har ändå respekt för att starkt konservativa och nationslistiska moderater och kristdemokrater resonerar annorlunda.
Riktigt ful debatt teknik.Du säger det. Samtidigt som du och Jimmie aldrig missar ett tillfälle att demonisera socialliberalismen. Jag skulle inte ha valt det ordet själv.
Nej. Det jag i så fall demoniserar är typ ultraliberalism. En otäck riktning. Du förvånar mig ibland med din närhet till densamma.Du säger det. Samtidigt som du och Jimmie aldrig missar ett tillfälle att demonisera socialliberalismen. Jag skulle inte ha valt det ordet själv.
Samma som Petruska sa i sitt inlägg #761, skillnaden är att du inte håller med.Riktigt ful debatt teknik.
Nej. Det jag i så fall demoniserar är typ ultraliberalism. En otäck riktning. Du förvånar mig ibland med din närhet till densamma.
Du har förvånat en del på sistone.På samma sätt ”demoniserar” jag vänsterpartiets extrema förslag. En otäck riktning som förvånar mig att någon kan stödja.
Någon ultraliberalism har jag aldrig varit ett dugg nära. Att tycka att man ska ha frihet att välja bostadsplats, även om det kräver bil, är inte ultraliberalt. Att tycka att privata företag ska försvinna är extremt.
Du har förvånat en del på sistone.
Likewise.
Fast det är ju inget som vänsterpartiet har uttryckt.På samma sätt ”demoniserar” jag vänsterpartiets extrema förslag. En otäck riktning som förvånar mig att någon kan stödja.
Någon ultraliberalism har jag aldrig varit ett dugg nära. Att tycka att man ska ha frihet att välja bostadsplats, även om det kräver bil, är inte ultraliberalt. Att tycka att privata företag ska försvinna är extremt.
Fast det är ju inget som vänsterpartiet har uttryckt.
I en kommunistisk planekonomi väljer staten var du ska bo och hur mycket du ska tjäna.Fast det är ju inget som vänsterpartiet har uttryckt.
Jo, jag har märkt det här. Men helt obegripligt, det är inte bara SDs kandidat det är dessutom en person som gjort bort sig rätt rejält. Det är ju skrämmande att typ 20 pers förutom SD tyckte det var en bra idé att rösta på honom.Det finns ju som en sorts trend att demonisera v. Det är väl de rösterna ett uttryck för.
Det har ju ändå diskuterats och riktigt så är det inte skrivet, men du väljer att tolka det så.Jo, i partiprogrammet. Bara små företag ska tillåtas vara i enskildas privata ägo.
Men det har ju diskuterats. Du gör en dålig tolkning. Flera har visat dig det.Jo, i partiprogrammet. Bara små företag ska tillåtas vara i enskildas privata ägo.
Jo, jag har märkt det här. Men helt obegripligt, det är inte bara SDs kandidat det är dessutom en person som gjort bort sig rätt rejält. Det är ju skrämmande att typ 20 pers förutom SD tyckte det var en bra idé att rösta på honom.
Men det har ju diskuterats. Du gör en dålig tolkning. Flera har visat dig det.