Easy Boy som skall till Bruksprovet

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pialotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 629
Sv: Easy Boy som skall till Bruksprovet

å tack Görel! men den bilden...hm vilken brant bog!! Men Easy Boys mamma verkar vara en pärla med placeringar i svår hoppning. Roligt att veta. Hoppas han bli godkänd nästa helg då. Jag skall ner o kolla in honom noga, generna kanske sitter som hand i handske till min märr.

Då syns vi kanske igen på Flyinge!

Stoet på bilden stod på min barndoms ridskola och var åtminstone 20 år när bilden togs. Hon var mild och mycket älskad av barnen.

Om man bortser från Othello så har han ju svårklasshingstar på rad i stammen. Ser fram mot att få se honom!

Jättefin hingst som är vacker, rör sig bra och hoppar fint. Hoppas att han går igenom i år...
Vem rider mamman nu?

*Kl* Lina Sjögren från Sölvesborg tävlar mamman.
Jätte fint sto med mkt Kapacitet och verkar ha god ridbarhet, som Easy Boy också verkar fått.

hej roligt att du säger han är vacker - jag har aldrig lagt märke till honom. men det är ju tufft att gå igenom nålsögat som 6-åring! jag håller alltjämt en tumme.

Nå- har du hunnit titta på honom något? Tyvärr är bilden på ASVH´s sida dålig- han har bättre hållning än så...Fick ganska bra kritik.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Avel Hittar ingen tråd om just hur juvret skall kännas. Skall de vara mjukt? Hårt? 😊hur såg era ut och kändes när dom börjat sätta juver?
Svar
5
· Visningar
677
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 702
Senast: ildiko
·
Samhälle Hur skall inkomsttagare och andra boende i Sverige beskattas? Vi är nog överens om att inkomster av tjänst skall beskattas. Och även om...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
6 672
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka