S
soffiz
Vilka här inne har hund av den rasen?
Jag fick hem en flicka på 4½ mån i lördags =)
Finns någon i Uppsala?
Jag fick hem en flicka på 4½ mån i lördags =)
Finns någon i Uppsala?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så finns här en veteran på drygt 8 år. Långt från Uppsala, i Skåne finns vi. MinPinne är ett forum för dp-ägare. Så finns även www.dpklubben.se
Kolla gärna på Oscars web site www.freewebs.com/exigorsomaroptimal/
Så finns det en web site som vi har lagt upp om träffarna vi brukar ha i Nordvästra Skåne www.dptraff.se
Lycka till med din valp. Varifrån kommer hon?
Oh är det hon som låg ute på annons på dpklubben?
Minns jag rätt var det dom som hade en annons ute där som jag fick ta bort häromdagen för dom hade hittat hem till henne.![]()
Hon är som en duracellkanin kopplad till ett kärnkraftverk.![]()
Vad roligt att hon fick ett bra hem till slut, lycka till massor med henne!![]()
En riktig turboblandning mellan iller och apa. Kan klättra hoppa och springa snabbt som vinden. Använder framtassarna som händer när han klättrar över
barngrinden. Ser roligt ut, har aldrig sett någon hund tidigare som använder sina framtassar så.
Har också en dvärgpinscher från kennel Impala i Rumänien snart 2 år.
Bor mellan Sthlm och Uppsala.
En riktig turboblandning mellan iller och apa. Kan klättra hoppa och springa snabbt som vinden. Använder framtassarna som händer när han klättrar över
barngrinden. Ser roligt ut, har aldrig sett någon hund tidigare som använder sina framtassar så.
Lycka till med era vovar![]()