Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De är verkligen så fruktansvärt söta precis när de börjat larva ur boet!
De är pyttesmå och ögonen är knappt mer än små springor, men ut ska de! Hasar omkring, snavar och går in i saker. Medan mamma rusar omkring och försöker dra tillbaks allihop hela tiden.
Men, alltså... hur stor är en dvärgbebis? En dvärghamster är ju pytteliten? Om det är papperspellets de larvar runt på kan de ju inte vara mer än ett par centimeter?
Jag har nyss lämnat ifrån mig en kull guldhamstrar med vemod i hjärtat
(tagit över några avelshamstrar från en kompis då hennes sambo blev mkt allergiskt och ska föda upp åt en djuraffär). Kunde inte säga hejdå till alla barn, så jag behöll en pojke själv. Här är lite bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id685224_page0.html
Jag har sedan ett tag en liten dvärghamster, en hane, men min kompis tjatar jämt att om hon någonsin lyckas övertala sin mamma att få en hamster så ska det vara en dvärghamster som är hona så vi kan para dom!
Lite vild tanke kanske, men ändå...
Men om våra mammor går med på det så!
Dina var så hemskt söta, jag vill ta närmaste buss hem till dig och snatta dom av dig
Jag får väl bara sitta och hoppas och kela med min enda lilla hamster...*avundsjuk*
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.