Fraggel_Tess

Trådstartare
Vore trevligt och höra om det är någon som har kunskap kring duvor här. Vi fick nämligen ta hand om ett par stycken pga bristande intresse hos tidigare ägare där det var så illa att han glömde mata dom och sånt. Nu i alla fall har tre duvor kläckt fram ungar och det vore intressant och veta hur länge ungarna ligger i boet innan de är flygklara t ex.

Sv: Duvor...

du kan söka på internet. Ska väl finnas skötselråd för duvor också?

jag har kontakt med duvor då vi har en voljär med påfågelsduvor och skrattduvor på skolan. Rätt fräna fåglar :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 341
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 782
Senast: MML
·
Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 154
Senast: startpompe
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17