Duttpenna/bingopenna?

gul_zebra

Trådstartare
Kära buke! Jag har värsta största problemet! Det är så att jag nu blivit skitgammal och köpt mig en bingolott till uppesittarkvällen. Någon penna har jag däremot inte och jag har lite problem med att hantera normala pennor så jag skulle vilja få tag på en bingopenna, duttpenna, vad det nu heter. De har dessvärre inte funnits i de butiker jag kollat.

Såatteh, är det någon som vet var i Borlänge man kan hitta en duttpenna?

Kära buke! Jag har värsta största problemet! Det är så att jag nu blivit skitgammal och köpt mig en bingolott till uppesittarkvällen. Någon penna har jag däremot inte och jag har lite problem med att hantera normala pennor så jag skulle vilja få tag på en bingopenna, duttpenna, vad det nu heter. De har dessvärre inte funnits i de butiker jag kollat.

Såatteh, är det någon som vet var i Borlänge man kan hitta en duttpenna?

Bok och pappers (kontortillbehör) brukar ha, om du inte är för kräsen kan du gå till byggaffär typ XL, Bauhaus eller COOP bygg och köpa vanlig tuschpenna med 8x8 spets

Bara för det så såg jag vid en googling (jo, jag har googlat innan :p) att tobaksaffären på Kupolen hade nån kampanj med duttpennor i somras... Så jag får testa där imorrn :D Annars är det spelbutikerna i större butiker jag kikat på och de är antingen slut eller säljs inte alls av nån anledning.

Överstrykningspenna är min reservplan men det hör ju liksom lite till med duttpenna. Traditioner ni vet, inte för att jag spelat på typ 15-20 år då men... :angel:

Nu vet jag inte vilka "åldersregler" som gäller för bingospelande hemma i soffan. Men när jag, för många år sedan, blev utslängd från en dagbingo la jag märke till att det var ganska hög procent yngre män som spelade.

Mvh/ Tant på riktigt,som inte spelar bingo.

Nu vet jag inte vilka "åldersregler" som gäller för bingospelande hemma i soffan. Men när jag, för många år sedan, blev utslängd från en dagbingo la jag märke till att det var ganska hög procent yngre män som spelade.

Mvh/ Tant på riktigt,som inte spelar bingo.

Eh, hur blir man utslängd från en dagbingo?! :confused:

Eh, hur blir man utslängd från en dagbingo?! :confused:
Åh, dagbingospelare menar allvar. De är vansinnigt kitsliga om det är några som dristar sig att småprata lite diskret.

Det kan ha bidragit lite att vi råkade knöla oss in genom någon inofficiell ingång, där de ställt en massa skramlig bråte i vägen.

Och kanske att vi blev lite glatt överraskade att se en kompis jobbande som värdinna.

Annars förstår jag inte alls, faktiskt. :angel:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 415
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 381
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar