Dumma häst

Sv: Dumma häst

haha, jaa. Och så måste man sikta mitt på den vita rutan hela tiden... och den svänger så sent. ..och ibland reagerar den inte alls när den ska hoppa. Och ändå så blir man beroende:p

Nu får ni skärpa er

Har ni aldrig fått lära er att det är ryttarens kapacitet som begränsar hästen!! :mad:

Har du missuppfattat tråden eller var det ironi? :p

Ironi, japp. :D Kunde inte låta bli.

Ni har väl kollat upp hästarna ordentligt. Veterinär, utrustning, tänder m.m. Hästen kan inte göra ett fullgott jobb utan de bästa förutsättningar. Föreslår oxå att ni börjar med Nh, jättebra på dumma hästar.

mizz skrev:
Ironi, japp. :D Kunde inte låta bli.

Ni har väl kollat upp hästarna ordentligt. Veterinär, utrustning, tänder m.m. Hästen kan inte göra ett fullgott jobb utan de bästa förutsättningar. Föreslår oxå att ni börjar med Nh, jättebra på dumma hästar.

:rofl: :rofl:

Haha, men alla de rivningarna och inhoppningarna i staketen så är inte min häst så hel längre :p Ingen kondition har den heller.

haha, den är slut efter fyra galoppsprång:rofl: jag har klarat mig till"omhoppningen" men kan fortfarande inte hoppa över alla hinder på en runda utan att riva minst en gång....

åååh, nu kommer man ju bli beroende av dethär spelet ! :mad: :D

efter sissodär 10 gången så brukar man börja komma någonvart:p Tänk på att rida in mitt på vita rutan och är man det minsta osäker på att hamna i mitten så är det lika bra att vända om för oftast blir man diskad.....det är nog värst med hela spelet....man måste ju börja om hela tiden:mad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 340
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 161
Senast: Trott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka