Jag kände mig som en nybörjare i denna leken. Ibland känner man sig jätte duktig och ibland känner man sig inte alls.jag tror jag har spelat i omkring 8-10år nu men känner mig fortfarande som nybörjare......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kände mig som en nybörjare i denna leken. Ibland känner man sig jätte duktig och ibland känner man sig inte alls.jag tror jag har spelat i omkring 8-10år nu men känner mig fortfarande som nybörjare......
Då hade jag typ rätt i att ni alibiröstade på varandra (minns dock inte om jag skrev det i leken). Dock på ett märkligt sättLite roligt när siaren och ängeln röstar på varandra dl1
Då hade jag typ rätt i att ni alibiröstade på varandra (minns dock inte om jag skrev det i leken). Dock på ett märkligt sätt
tja du hjälpte nog till liiite att min röst hamnade därOch så hjälpte det kanske inte att jag gick på känsla och fick för mig att Lenis var ond.
Har för mig att jag inte stoppade dig alltför mycket då utan att jag sa något som "att spela/teoria som dig själv och hitta din egen röst, men lektekniska frågor kan du ställa"jag överlevde också till slutet i min första lek och satt i lyan men @LenaH, @Paddington @MM och @Idahoe som hoppade in för @Shaggy om jag minns rätt?
Jag var betydligt mer skum än du var i denna leken och är fortfarande mer än 3 år senare
Och jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre.tja du hjälpte nog till liiite att min röst hamnade där
jag och min tvilling hade fattat denOch jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre.
shit happens
Jag valde Btw dig för att inte sjutton skulle jag välja dig som ledarvarg när vi var i lyan senast ihop
Och tänkte att du skulle fatta hintar om gamla rävar och någon ny
herreminje SOM jag hintat! grovt!
och gick totalt in för att bli siad och INTE leda tillbaka till min lya
Det gick ju fantastiskt med att godförklara fio & lenis tycker jag då
Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.
johoråOch så hjälpte det kanske inte att jag gick på känsla och fick för mig att Lenis var ond.
Ja det var tydligt att du var siaren när Q rök. Innan det så hade du kunnat vara aningen siaren eller ledarulven själv. Till och med jag utan koll insåg detOch jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre.
det har du absolut inte gjortIfall jag har hintat i leken har det varit omedvetet.
vem ? jag?Alltså... jag kände jag var tvungen å släppa mina tankar på Art från dagen före och sedan tyckte jag att du verkade för intresserad av att ta på dig "min" roll - när jag tyckte det var ganska så glasklart själv vilka två som var tvillingar och sedan den där @qitis som satt likhetstecken mellan dig å fio så gjord det att jag tänkte att du kunde vara ond som försökte spela tvilling med hjälp av ledarulven... *sorry*
(sedan har jag itne lika mycket ork/hjärna/tid längre att analysera på samma sätt som tidigare, så jag såg inte längre än så)
jag ville ta kål på henne redan i lynch 2
och hur många ggr jag sedan vädjan till LL att KAN JAG INTE FÅ KÄKA DEN DÄRINGA SIAREN
jajamänHar för mig att jag inte stoppade dig alltför mycket då utan att jag sa något som "att spela/teoria som dig själv och hitta din egen röst, men lektekniska frågor kan du ställa"
JAG fattade din rollOch jag röstade där för att hon röstade på dig. Jag hade ju godförklarat dig och var ju övertygad om att alla fattat min roll. Precis innan Lenis la sin röst hade jag bestämt mig för att rösta på Mirtai. Inte för att det hade varit bättre.
JAG fattade din roll