bollen__
Trådstartare
Ja! Det var ju dumt att jag inte förtydligade det. Hen är i lyan med de andra håriga!Kommer inte ihåg hur det brukar vara och det var inte specificerat. Så jag frågar: ingår den i lyan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Det var ju dumt att jag inte förtydligade det. Hen är i lyan med de andra håriga!Kommer inte ihåg hur det brukar vara och det var inte specificerat. Så jag frågar: ingår den i lyan?
det är lite som att cykla @Klara - har man en gång gjort det så vet man hur det går till, men ju längre uppehåll man haft, desto vingligare blir det innan man får ordning på balansen igenHittat hit. Nu ska vi bara se om jag minns hur man gör.
Fast spioninfon från goda lyan gick väl bara till personen dom valde? @bollen__14 deltagare i leken.
Om vi har den vanliga tredjedelen onda så ger det 4,6 - alltså 4 eller 5 stycken troligtvis. Goda har siare, ängel, tvillingar och goda lyan som agerar en slags lösmynt spion...
Med tanke på de ondas ledare och fårulvens förmåga kanske de bara är 4? Men det vågar jag inte lita på.
När jag fortfarande bodde med föräldrarna brukade det alltid bli jordgubbar någon gång under dagen, men det var det enda. Nu förtiden har jag inget, förutom då att njuta av en ledig dagObligatorisk fråga att besvara före dagDL1:
Har ni något traditionsenligt firande av något slag på natoinaldagen och isåfall hur firar ni?
men om ledarulven hamnat i lyan så ingår den i godas vinstvillkor, dvs måste oxå dö?Nej, jag tänkte att ulvarna i lyan måste vara döda för att goda ska vinna Så ledarvargen kan leva!
Jag i likhet med flera andra medelålders lekdeltagare är inte uppväxt med att nationaldagen är en helgdag så några traditioner har jag inte.
Det låter tryggt. Sist jag gjorde ett försök till comeback blev jag käk första dygnet har jag för mig.det är lite som att cykla @Klara - har man en gång gjort det så vet man hur det går till, men ju längre uppehåll man haft, desto vingligare blir det innan man får ordning på balansen igen
Någon enstaka gång så har det blivit bakelse men annars inget.Obligatorisk fråga att besvara före dagDL1:
Har ni något traditionsenligt firande av något slag på natoinaldagen och isåfall hur firar ni?
Obligatorisk fråga att besvara före dagDL1:
Obligatorisk fråga att besvara före dagDL1:
Tur att ni tänker mer än jag Det stämmer förstås! Är han utanför-kan leva, är han i lyan - måste dö.men om ledarulven hamnat i lyan så ingår den i godas vinstvillkor, dvs måste oxå dö?
Jo. Tänkte mest att grundrollen är spion, den lösmynt dräller en rad, goda lyan skickar en rad. I mitt huvud blev då goda lyan en variant av lösmynt då de skickar råden vidare. Men jag krånglar nog bara till alltFast spioninfon från goda lyan gick väl bara till personen dom valde? @bollen__
När jag fortfarande bodde med föräldrarna brukade det alltid bli jordgubbar någon gång under dagen, men det var det enda. Nu förtiden har jag inget, förutom då att njuta av en ledig dag
Har förresten hittat hit, i fall någon missat det
I alla fall för mig, jag tänker att en lös mynt spion är när en rad går till de ondaJo. Tänkte mest att grundrollen är spion, den lösmynt dräller en rad, goda lyan skickar en rad. I mitt huvud blev då goda lyan en variant av lösmynt då de skickar råden vidare. Men jag krånglar nog bara till allt
men om ledarulven hamnat i lyan så ingår den i godas vinstvillkor, dvs måste oxå dö?