Du har glömt hatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har glömt hatten.
Du har glömt hatten.
Intressant med mounties. Antar att de bara flög in själva poliserna och inte hästarna. Jag tänker alltid vid sådana här tillfällen om paniken om någon skulle snubbla som bär kistan.
De sa på bbc att drottningen fått 8 st hästar av dem genom åren, att fyra av dem var i livet, bodde på Windsor och skulle vara med idag
Varför är det intressant.... helt galet att det är en grej.Intressant att se på kvinnornas huvudbonader. De får ju inte vara barhuvade enligt tradition. Och ska väl ha uppsatt hår också. Därför tycker jag att det är glädjande att se att många har utsläppt hår och bara något svart hårband, som Carrie Johnson.
Va???Varför är det intressant.... helt galet att det är en grej.
Ni alla pålästa bukefalister...sitter och och skvallrar här. Vad vet ni?
Ja. Va. Spekulerar om gud vet vad.Va???
Varför är det intressant.... helt galet att det är en grej.
Ni alla pålästa bukefalister...sitter och och skvallrar här. Vad vet ni?
Du menar att jag inte vet något om begravningsseder?Ja. Va. Spekulerar om gud vet vad.
Vill du jag citerar skvaller? Gissningar? Eller bara endast det bukefalister skriver som en sanning?Va???
Eh nejJa. Va. Spekulerar om gud vet vad.
Du däremot är lite lätt oförskämd faktisktVill du jag citerar skvaller? Gissningar? Eller bara endast det bukefalister skriver som en sanning?
Som vanligt då...Eh nej
Jag följer en historisk händelse för att jag tycker historia är intressant
Du däremot är lite lätt oförskämd faktiskt