Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ganska hårt vinklat på pengar tyckte jag. Men det är kanske det som skiljer oss vanliga ryttare mot eliten också...
Tänkte också på de. Alla som har häst vet ju att de är dyrt, men inte alla har en Hermes filt (8-9000sek) i hästbussen. Gillade programmet hur som.
Jag är lite besviken på programmet. Jag hade väntat mig mera... Jag saknade dramaturgin i berättelserna, det fanns liksom inget driv. Deltagarna presenterades inte speciellt noga. Jag hade önskat mig lite info om sverigerankning och världsrankning. Dessutom hade de annonserat ut programmet som om vi skulle få se ryttarnas hårda arbete och det såg jag ingenting av. Vad sägs om att visa ett klipp av varje uppsättning en dag? Eller ett schema över tävlingsterminen så att det blir lite mer visuellt. Dessutom irriterade jag mig på mellanspelen där de bara visade olika ryttare till musik. Det kändes meningslöst.
*kl*
Det kostar att ligga på topp.... Har anmält till det som kommer att bli tävling nummer två för oss i år. Har någon en trisslott över? 2 klasser + uppstallning = 2600 kr Då ska vi också åka dit bo och äta också. Det är rätt bekvämt att bara rida regionala klasser, då har man ju chans på prispengar också. Nu blir man väl ohjälpligt sist Vad gör man inte för att ha lite roligt