Jag funderar på att stryka mig…Nu är prognosen
lör: 16,6 mm
sön: 25,6 mm
Får ta med simfötter.... Men som du säger, inga insekter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att stryka mig…Nu är prognosen
lör: 16,6 mm
sön: 25,6 mm
Får ta med simfötter.... Men som du säger, inga insekter!
Var är det här någonstans!
Matfors, utanför SundsvallVar är det här någonstans!
Här har det börjat så fint
Det ser onekligen ut att bli en blöt tillställning på söndag. Ska blåsa upp och regna precis när FEI-klasserna går imorgon em också.
Vi är jättenöjda med ca 170 starter över två dagar nu i helgen! Inte så tokigt för en liten norrlandsklubb och vi har flera ponnyekipage långväga ifrån.Ska inte sticka under stolen med att man alltid är nervös när anmälan öppnar till vår sommardressyr om folk ska anmäla sig. Förr var det ju pang så hade man 700 starter och reserver. Absolut att folk droppar av men man hade alltid tryck.
Nuför tiden är det ju inte alls samma tryck och jag vet att vid betaldagen kommer det falla bort.
Men är väldigt glad att folk anmäler till oss! Nu är vi uppe i 200 anmälda så hoppas folk fortsätter anmäla!
Ser väldigt mycket fram emot tävlingen i år och hoppas att regnperioden dragit över så sommarn är tillbaks v29
Jag hade ju tänkt anmäla mig till eran tävling, men hade lite dåligt med pengar så blev sen och klasserna var fulla. Och så är jag ju utan bil också. Men är ändå ganska glad att jag aldrig anmälde mig, jag har stukat foten rejält och kan inte rida (eller jag kan åka häst en liten stund) och vädret lockar ju inte heller! Men tråkigt gör jag gillar era tävlingar och jobbar tyvärr på nästa. Heja er som kämpar på i dag!Ja alltså det är rätt ordentligt blött redan. Pölarna på kortsidorna syns inte på bilden och prognosen blir typ bara sämre.Visa bifogad fil 147004
Tycker du är jättemodig . Jag bävar liksom för WE-hindret och det får vara max 50 cm. Ringde tom och frågade senast så det inte var ett "läskigt" hinder.Dressyrtant har ridit hopplektion idag!
Nelly var SÅ glad och pepp! Bara det gör hela grejen hur rolig som helst. Var en för oss ny tränare, kändes väldigt bra
Jag kör som vanligt på någon slags skräckblandad förtjusning. Håller för glatta livet i min halsrem och skriker ibland högt när vi kommer tokigt och när hon tar i som om hindret vore enormt och inte typ 40 cm
Visa bifogad fil 147101