Dressyrsnack 16

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Mirtai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 192 047
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ju höra tipsen!!
jag ska skriva ihop dem, har inte riktigt haft tid. Men det handlade extremt mycket om att vara lätt i handen och att hästen ska vara självbärig och kunna variera formen. Och att rida fram utan tryck i avslappnad lång och låg form i egen balans för både hästen och ryttaren. Sen ska hästen kunna galoppera på stället utan att ryttaren drar i den. Bara halvhalter med kroppen.

Vi får börja spara pengar! Ska bara spendera lite mer än vettigt på Taylor Swift konserten 😅
Äsch då. Taylor Swift-konserten är superrolig att lägga pengar på! Jag ska dit och vet inte riktigt hur min ångest ska hantera det, men är SÅ pepp🤩

Sorry för ot så lägger in en bild på Dio😁. Och så kom jag att tänka på detta med kilo i handen. Min hund väger två kilo. Det trycket jag har när han drar i kopplet är SÅ mycket högre än trycket jag nånsin har i tygeln när jag rider...
20240422_204433.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩 49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
77 397
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
155
Senast: MattiZ
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
448
Senast: Elo
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
11 259
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka