Lycka tillNågon här i gruppen som vet om man får tävla med en winderen padd under sadeln? Har försökt hitta något om det utan resultat.
Börjar bli lite nervös. Ska rida min första dressyrtävling i morgon, är väl på tiden när man är 50+.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka tillNågon här i gruppen som vet om man får tävla med en winderen padd under sadeln? Har försökt hitta något om det utan resultat.
Börjar bli lite nervös. Ska rida min första dressyrtävling i morgon, är väl på tiden när man är 50+.![]()
Tävling imorgon och jag startar sent på em. Är ändå mycket mer förberedd än senaste tävlingen och tom bilen är packad redan. Haft fin ridkänsla i veckan och igår hittade jag bitvis en jättefin balans i traven som jag hoppas få med en smula av imorgon. Fördelen med att starta sent är att jag hinner bada Dio en gång till-vit häst kräver lite extra
.
Åh vad roligt! Grattis!Alltså herreminje. Dio har varit absolut amazing i helgen! Blev ytterligare en andraplats I LB2 med 67.6% och sen VANN vi LA3 på 66.3%!! Är så glad, lycklig och STOLT över honom
!Visa bifogad fil 118938
Grattis!Vi red en MSV B:5 idag och poängen var väl inget att fira. Han blir spänd och då blir han lite opåverkbar och laddad samtidigt. Men det räckte iaf till en seger! Bästa hederspriser ever tyckte Fager som fick en hel ICA-kasse med äpplenVisa bifogad fil 118945
Grattis!
Såna priser hade även Fille stått bakom![]()
Ni är snart igång! Man skrittar, håller på att avlida av tristess men så 'vips' travar man och så är man igång utan att fatta hur det gick till.Vi skrittar på! Fumo myser mest och jag är lite less på det redan