Här har vi 40 minuter knopptid
Och jag red fel IGEN!!! Måste va ngt fel!
Tvåa i LA:3 på 66,2%, galoppen var faktiskt bästa delen idag! I traven var hon inte riktigt med mig… Taktade två(!) gånger i skritten
men red rätt! Hade hjärnsläpp i collecting ring så fick kolla på ryttaren innan.
Var tvungen in på prisutdelning när jag precis börjat rida fram till MSV:C. Tänkte det går ju fort. Men den tredjeplacerade hade lastat och dröjde en bra stund så vi hann väl rida typ 10 minuter innan starten men hon kändes jättefin så det räckte nog.
Red fel. La halt-ryggning på samma ställe som i LA:3. Kom på det när jag precis bad henne gå fram igen. Så jag gjorde en till på rätt ställe sen också
jäkla skit skit skit! Har ridit programmet varje dressyrpass i två veckor. Men ska erkänna att jag var nervös och hade ätit dåligt.
Resten flöt väl förutom nån längning där hon gick emot handen helt samt ett enkelt byte där jag red för frågande så hon missförstod och la in väl många travsteg.
61,6% får vi väl vara nöjda med ändå. Är anmäld till msv:c igen nästa söndag. Ska försöka rida rätt väg då. Igen