Dressyrprogram 2006

W

Wiiie

På hermanstorps prop. (för ponny) står det:

Dressyrprov: Svenskt fälttävlansprogram för lätt klass 2006 40 m
Obs! Nytt program

Sen står det precis likadant på på debutant klassen.

vadå det har väl inte kommit ut nya program för de här klasserna 2006?

Sv: Dressyrprogram 2006

Och där försvann även möjligheten till att rida lätt i debutantprogrammet.

Lättridning är bara tillåtet för hästar upp tom 4 år, vilken dålig formulering, visste inte att man fick tävla på yngre hästar än 4 år:smirk:

Det nya lätt programmet ser mycket roligare ut :) Måste genast kolla vilket program som gäller i mantorp!

okey, tack så mkt... blev lite fundersam..;)

Ja det antar jag, låter väldigt konstigt om de skulle göra nya program som bara gäller för ponny?!
Däremot så var det väl proppen för PONNY i hermanstorp som trådskaparen pratade om?

Nelle skrev:
Ja det antar jag, låter väldigt konstigt om de skulle göra nya program som bara gäller för ponny?!
Däremot så var det väl proppen för PONNY i hermanstorp som trådskaparen pratade om?

japp, det är det! :D

*kl*

Haha! Har de rättat till felen nu då? Kollade igenom det när mamma hade dem hemma nuskrivna o det var lite knas på ngra ställen ;) Men om ni inte märker dem så är de rättade! Verkade vara kul program iaf :)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 479
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 294
Senast: Sixten
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 662
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 332
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar