Dressyrpannband 2011

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Chex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 126
  • Visningar Visningar 25 856
Sv: Dressyrpannband 2011

Jag puttar upp den här tråden och undrar vad ni har för dressyrpannband idag och vad ni tycker är hot or not! :D

Jag struntar lite i on blinget är ute, jag blingar till det ändå :p Köpte ett, vad jag tycker, är döööösnyggt pannband hos Kyro Riding Gear nu på GBG HS. Kunde inte vara mer nöjd och prinsen ser ut som just en prins i det :D
IMG_9065-_zps86f0bf40.jpg
[/URL][/IMG]

Ser dock inte bilden..

Gör detsamma här. Såhär kommer vi att glida runt ute på tävlingarna i vår ;) Gammal bild dock..

Ett OS med XL stenar

Jag tittade med på dem, jättefint! =). Slutade dock med att jag tog ett liknande, fast bara en rad Swarowski uppe & nere fr Perfect Sits. Har snabbknäppe med tryckknapp på mitt, tyckte det var rätt praktiskt. Så fint med glitter & bling, struntar också om det anses ute :)

Ja, jag var faktiskt och klämde på PS-pannbanden med. Men det blev detta, kunde inte motstå det hur bra det än hade varit med snabbknäppe. Synd att PS inte hade ett femradigt, då hade det fått följa med hem istället!

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
1 967
Senast: MiniLi
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 448
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18