Dressyrnissarnas snacktråd V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd V

Vad kollade du på? Jag har bara sett några få juniorer tyvärr hade gärna tittat mer.

Politikerjämförelsen haltar ganska grovt. Det är väl en helt annan sak - där väljer man ju sina representanter.

Jag tycker nog också att det är ganska gnälligt och klagigt här om hur folk rider. Blir ofta lite paff när man äntligen ser uppladdade filmer :)

Politikerjämförelsen haltar ganska grovt. Det är väl en helt annan sak - där väljer man ju sina representanter.

Jag tycker nog också att det är ganska gnälligt och klagigt här om hur folk rider. Blir ofta lite paff när man äntligen ser uppladdade filmer :)

Jag håller med om att det kanske inte var den bästa jämförelsen ;), hade lite bråttom och det var det första som dök upp. Dock tror jag att att genomsnittspersonen som kommenterar en viss ridning negativt vet mer i ämnet än genomsnittspersonen som uttalar sig om något politiskt beslut eller förslag. Och det var ju just det som det handlade om - uttala dig inte om du inte kan göra det bättre själv...

Jag var också där och kollade. Hade missat att GP började så sent så vi såg bara 4 st. Såg lite juniorer, rikssto och handikapp dressyren och shoppade en del. Kände mig lite vild and crazy när jag köpte ett par röda ridbyxor.:angel:
Jag tyckte det var en härlig dag med fina hästar, bra väder och fick försmak för Falsterbo.

Åh vad jag längtar till Falsterbo! Kommer ner till Skåne onskväll, så jag hinner se alla årgångsfinaler och alla GP-klasser:)! Yey!

Ja, jag längtar också. :bump: För mig blir det nog onsdag, torsdag och lördag. Hade gärna varit där mera men vill inte vara borta mera från "bebis".

Åh jag jobbar under hela falsterbo i år :cry:
Fick välja mellan att vara ledig under en familjeresa till italien eller falsterboveckan... :cool:

mmm.. med tanke på att mina föräldrar betalar hela kalaset och min kära mor fyller 60 så tror jag att det skulle har blivit lite livat om jag hade valt "fel".
Men italien ska bli helt underbart med :love:
Hade önskat att jag kunde vara ledig under falsterbo också, men pengarna behövs och tror inte att det är så uppskattat om sommarvikarien kommer och ställer en massa krav på vilka veckor som kan jobbas ;)

Men falsterbo är ju falsterbo :(

Och Aachen är ju Aachen! För mig blir det tyskland istället för falsterbo. Lite dumt att de ligger så nära varandra annars hade vi gärna åkt på båda. EM lockar dock med är unghäst-VM just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 667
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar