Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 7
Ja det är skönt med hästar som visar vad de tycker. Min förra häst dömde ut allt utprovare sa och valde själv
Om hästen rör sej bra och fritt och inte verkar ha ont nånstans så är det nog ingen katastrof tror jag. Säger som fio skrev, att även om folk provar och får all världens hjälp av utprovare, så verkar en väldigt stor andel inte tycka att det blev bra ändå
Ja, tror att sadeln till den lilla passar. Minns när vi provade ut den -det var 2 sadlar som passade henne (utifrån sett) men den ena något billigare. Vi provade flera gånger att byta mellan den billigare och en dyr, med den billigare gnisslade hon tänder och var sur, på med den andra och så slutade hon så hon är tydlig med om sakerna passar.
Tänker att jag måste prova till den store så att han inte går med något dåligt.
Ja det är skönt med hästar som visar vad de tycker. Min förra häst dömde ut allt utprovare sa och valde själv
Om hästen rör sej bra och fritt och inte verkar ha ont nånstans så är det nog ingen katastrof tror jag. Säger som fio skrev, att även om folk provar och får all världens hjälp av utprovare, så verkar en väldigt stor andel inte tycka att det blev bra ändå