Jag har två iberier i stallet men inte helt samma kvalitet.Jag blev sugen på att köpa en. Fast jag är hoppryttare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två iberier i stallet men inte helt samma kvalitet.Jag blev sugen på att köpa en. Fast jag är hoppryttare.
Tveksamt om Hester går vidare från gruppen. Jessica vBW är i toppform och amerikanskan var väl värd sina 78!
Många lusar hoppar bra också :-)Jag blev sugen på att köpa en. Fast jag är hoppryttare.
Jag har haft både spanjorer och iberier innan med har i dagsläget en raggsockar.. Men steget mot en ny spanjor blev väldigt lockande nuJag blev sugen på att köpa en. Fast jag är hoppryttare.
Många lusar hoppar bra också :-)
Klaaaart du ska ha en lus. Alla borde ha minst en lus :-D Nä jag är inte ett dugg partisk jag heller! Men det är verkligen pur ridglädje.Frestas inte nu!
Jag kollade på 9 an men somnade
Teliaplay alltså, aldrig hört talas om ska kolla.
D Play finns inte längre. Det heter Discovery Plus numera...Dplay är nog enklare. Teliaplay är nog bara för dom med Telia? Dplay är Discoverys egen och 9:an är Discoverys kanal.
D Play finns inte längre. Det heter Discovery Plus numera...