Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte alls imponerad av Nilshagens ritt. Och när blev det ok att ha skänklarna långt ovanför och utanför schabraket upp mot hästens höfter liksom i bytena
Varför håller de Therese så lågt?!
ja men tänkte om de visar hela?Det går ju på vanlig tv. Visas på 5an nu
Ja riktigt imponerande insats av Juliette och Buriel! Kul.
Första halvan gick på 9an och 5an till kl 14.ja men tänkte om de visar hela?
Tror de ledsnade på alla piruetter...Varför håller de Therese så lågt?!
Det går att se i efterhand på webbsidan i a f..Går det inte att backa i livesändning i appen? Jag bytte från femman när jag insåg att musiken saknades och försökte då backa så jag kunde se Thereses ritt från början. Men kunde inte backa mer än till då jag startade appen?
Eller nä alla hinner rida på 5anFörsta halvan gick på 9an och 5an till kl 14.
vill man se de sista och i efterhand är det Discovery + som gäller.
Om du tittar i appen ska de gå men du kan inte casta till tv eller såntGår det inte att backa i livesändning i appen? Jag bytte från femman när jag insåg att musiken saknades och försökte då backa så jag kunde se Thereses ritt från början. Men kunde inte backa mer än till då jag startade appen?
Och så sågar vi våra egna igen! Du har inte reagerat på Danskan som aldrig slutade byta galopp eller Amerikanen som aldrig slutade göra piaff?Tror de ledsnade på alla piruetter...
Så irriterande... undrar hur lång sändningen från terrängen är på söndag. Tänkte se den på förmiddagen, men om den inte är slut då måste jag ju vänta om jag vill se från början. Vill ju kunna casta till TV och inte titta på lilla mobilen.Om du tittar i appen ska de gå men du kan inte casta till tv eller sånt