Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sto 1: Weltmeyer - Prince Thatch xx - Legat: är nu dräktig med Don Primero. Lingh är en väldigt het kandidat, eventuellt Don Primero igen. Annars skulle det vara mycket spännande (läs också kostsamt...hi,hi) att prova Belissimo M eller De Niro!
.
Jag är också sugen på Bellisimo M, har du kollat något på priser?
Jeanette
Sto 1: Weltmeyer - Prince Thatch xx - Legat: är nu dräktig med Don Primero. Lingh är en väldigt het kandidat, eventuellt Don Primero igen. Annars skulle det vara mycket spännande (läs också kostsamt...hi,hi) att prova Belissimo M eller De Niro!
Håller med om att det är stor skillnad på Flyinges uppställda bild på Belamour och att se honom under ryttare! Man känner inte ens igen honom från bilden irl... Förvånar mig att de är nöjda med den bilden faktiskt. Hästen har ju visserligen lite kort hals, men på de gamla Flyingebilderna (dom på stubben) var de väldigt duktiga på att trolla fram halsarna på hingstarna!
Brolötens grafit gick ju tyvärr ur tiden för ett par veckor sedan, annars har ju han en kanonbra gång och har vad jag vet nedärft den bra också.
Tycker det låter mkt klokt att satsa på att meritera henne nu om hon har sådana kvalitéer! Hade jag varit du så hade jag meriterat innan jag satt tillbaka henne i avelsboxen.
Kul med en till som kikat på Peking! Är väldigt nyfiken på honom för framtida avkommor på halvblodsstoet, men svårt att hitta mer info om honom än i hingstkatalogen?