Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är nog ingen lätt uppgift. Jag vet ju inte vilka riktlinjer de fått heller. Men jag tycker det hamnar i 'varken eller' på något vis. Varken intressant information för de som kan eller sammanhängande förklaringar för de som inte kan, och ovanpå det ett enligt mig ganska krystat mellansnack. Erkänner dock villigt att jag är lite för kritisk vad gäller sånt här.
När kommentatorerna sa "härlig passage, luftig, lätt" tyckte jag att hästen (den nederländska mörk skimmeln) såg väldigt spänd ut och hade ryckiga rörelser. Jag tänkte verkligen inte att passagen var luftig, lätt och härlig...
Ja, men just när de sa så där såg hästen spänd ut och inte alls lika fin som i resten av programmet.Ryckig var den, inte perfekt men tyckte inte den var dålig (iaf sista tittade inte ibörjan av ritten). Tycker det var en fin häst som gjorde det bästa med kroppen den hade ändå.
Ah ok. Och jag tar tillbaka lite av vad jag sa också nu när nästa hade mkt mer avslappnad passage SkillnadJa, men just när de sa så där såg hästen spänd ut och inte alls lika fin som i resten av programmet.
Ja, det är inte så pedagogiskt. Men visst är det knivigt på den här nivån.Jag slog på ljudet nu (det blev så bra med musiken i bakgrunden!) och försökte lyssna "som en nybörjare". När expertkommentatorn säger "nej!" i bytena i varje och lite senare säger "då blir det såna misstag" undrar jag (alltså om jag var nybörjare) VAD det var för misstag. För jag såg ju en söt häst som skuttade omkring.
Ingen aning men har en känsla av att jag läst något sådant någonstans någon gång, ja du ser hur bra källa jag har härMen är det del av någon satsning (officiell eller inofficiell) att försöka göra dressyren mer tillgänglig? Så har jag uppfattat det, även om jag inte tycker att det nödvändigtvis utförs på bästa sätt.
Jag har samma vaga känsla!Ingen aning men har en känsla av att jag läst något sådant någonstans någon gång, ja du ser hur bra källa jag har här
Fast de sitter och nervösblåser i mickenTittar lite och tycker inte kommentatorerna är så hemska trots allt
Fast de sitter och nervösblåser i micken