Enda jag vill se är Klimke. Men verkar vara nåt fel på starttiden där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyndal Oatley har bytt häst till Eros och vette tusan om Garcia Mena skulle rida Divina Royal? Fått för mig att han också bytt häst.
Måste ju vara 14:02Enda jag vill se är Klimke. Men verkar vara nåt fel på starttiden där?
Lyndal Oatley har bytt häst till Eros och vette tusan om Garcia Mena skulle rida Divina Royal? Fått för mig att han också bytt häst.
Alltid intressant att se stammarna också! Minns att det pratades mycket om att Quaterback inte lämpade sig för stt avla mot GP pga brist på samling. Både Touchdown och Quantaz är e QB och Astoria har honom i andraled!
Många QB-hästar travar bakom sig. Men t.ex. Briar gick ju rätt bra med tanke på hur mkt bakom sig han travade. Bakbenen var inte riktigt under magen på den…Lyndal Oatley har bytt häst till Eros och vette tusan om Garcia Mena skulle rida Divina Royal? Fått för mig att han också bytt häst.
Alltid intressant att se stammarna också! Minns att det pratades mycket om att Quaterback inte lämpade sig för stt avla mot GP pga brist på samling. Både Touchdown och Quantaz är e QB och Astoria har honom i andraled!
Förhoppningsvis slipper vi åtminstone se AH rida. Blev verkligen en knäpp på näsan att DBA kom med i laget istället för honom.
Du har fått VM feberJag gillar inte ens dressyr så varför sitter jag räknar ner till första start! Vad har hänt med mig!
Oj vad jag gillar indierns häst!
nej jag har den på tystJa, så himla imponerande att de tog sig hela vägen till VM. Tyckte de gjorde en bra debut.
Men jag gav upp och stängde av ljudet halvvägs in i programmet. Synd att inte få höra musiken, men jag pallar inte med kommentatorerna.
Ja, så himla imponerande att de tog sig hela vägen till VM. Tyckte de gjorde en bra debut.
Men jag gav upp och stängde av ljudet halvvägs in i programmet. Synd att inte få höra musiken, men jag pallar inte med kommentatorerna.
Jag kollar på dansk, tycker de varit vettiga såhär långt!
Haha, jag fattar ju ändå inte vad danskarna säger, så det skulle nästan kunna funka. Men helst hade jag velat haft samma funktion som på OS, där man kunde välja arenaljud men utan kommentatorer.