Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar kommentatorerna vara så långt efter i vanliga fall i dressyr? Tycker det är väldigt irriterande när ljudet liksom ligger efter.
Jag har också reagerat på det.
Jag önskar också att de haft bättre kommentatorer. Varför kan inte SVT skaffa bättre än så här?
Jag önskar att de kunde vara lite tysta ibland. Framförallt i küren.
Ungefär samtidigt som piaff blev piaff när ingen vikt ligger på bakdelen utan den mest studsar upp och ner tror jag.När blev lodplanet från pannan och ner?
Undrar om SVT kan ha något avtal med dem som sträcker sig över ett visst antal år. De kan knappast ha missat all kritik mot dem under åren.Mailbomba SVT angående kommentatorerna
Det finns väl ingen annan som villUndrar om SVT kan ha något avtal med dem som sträcker sig över ett visst antal år. De kan knappast ha missat all kritik mot dem under åren.
Eller så skiter de i det eftersom de inte förstår problemet. De gillar kanske att de är så övertydliga så att vem som helst kan förstå när de sitter och räknar 1, 2, 3, 4... i bytenaUndrar om SVT kan ha något avtal med dem som sträcker sig över ett visst antal år. De kan knappast ha missat all kritik mot dem under åren.
Mailbomba SVT angående kommentatorerna
Det finns väl ingen annan som vill
Men är det del av någon satsning (officiell eller inofficiell) att försöka göra dressyren mer tillgänglig? Så har jag uppfattat det, även om jag inte tycker att det nödvändigtvis utförs på bästa sätt.Eller så skiter de i det eftersom de inte förstår problemet. De gillar kanske att de är så övertydliga så att vem som helst kan förstå när de sitter och räknar 1, 2, 3, 4... i bytena
Ja jag gissar men har inte så stort förtroende för kompetensen inom sporten och att de kan avgöra vad som är bra och dåligt
Jag har inga större problem med kommentatorerna faktiskt men om detta är fallet hade jag önskat att de hade pratat och förklarat ännu mer. Min vagt hästkännande sambo (hjälper till med stallskötsel och tittar på träningar typ) begriper fortfarande ingenting om jag inte hjälper till.Men är det del av någon satsning (officiell eller inofficiell) att försöka göra dressyren mer tillgänglig? Så har jag uppfattat det, även om jag inte tycker att det nödvändigtvis utförs på bästa sätt.
Ja, det är nog ingen lätt uppgift. Jag vet ju inte vilka riktlinjer de fått heller. Men jag tycker det hamnar i 'varken eller' på något vis. Varken intressant information för de som kan eller sammanhängande förklaringar för de som inte kan, och ovanpå det ett enligt mig ganska krystat mellansnack. Erkänner dock villigt att jag är lite för kritisk vad gäller sånt här.Jag har inga större problem med kommentatorerna faktiskt men om detta är fallet hade jag önskat att de hade pratat och förklarat ännu mer. Min vagt hästkännande sambo (hjälper till med stallskötsel och tittar på träningar typ) begriper fortfarande ingenting om jag inte hjälper till.