Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du vet, hon "känns" ju som en multitalang Inte som att det är JUST det hela hennes disciplin går ut på.Men alltså förlåt. Tror verkligen kommentatorerna att Ingrid Klimke bara "råkade" vara med på VM? Såklart har Tyskland tagit ut det bästa laget de kan, precis som alla andra. Blir så trött...
Haha, jag kanske borde öppna jag medDet har jag inte ens märkt.
Kan iofs bero på att jag har balkongdörren öppen och det blåser halv storm ute
Ja det blev en lite tokig kommentar. Det är ju trots allt inte det första mästerskapet de är på.Trist att skylla på att hästen var för att man varit på VM i många dagar redan efter första tävlingsdagen. Då har man ju inte att göra på mästerskapet som går över flera dagar.
Jo liteLite mer pedagogiska kommentarer nu. Eller inbillar jag mig?
Jag trodde inte mina öron. Och det var inte ens en hästbebis utan en människobebis"Åh titta där, en BEBIS! DET var väl mysigt!!! Första bebisen, är det inte det?!"
Har haft lite tid afk och inte kollat, men måste ändå säga att jag skulle tycka att det var helt ok om kommentatorerna kommenterade på ifall ett föl satt och kollade på VMJag trodde inte mina öron. Och det var inte ens en hästbebis utan en människobebis
Exakt!Jag trodde inte mina öron. Och det var inte ens en hästbebis utan en människobebis
Jag trodde inte mina öron. Och det var inte ens en hästbebis utan en människobebis
Jamen nåt spektakulärt förväntar man sig ju ändå när dom avbryter mitt i en mening för att kommentera nåt helt irrelevantHar haft lite tid afk och inte kollat, men måste ändå säga att jag skulle tycka att det var helt ok om kommentatorerna kommenterade på ifall ett föl satt och kollade på VM