Jag funderar starkt på att plocka av larmet och åka på semester i några dagar. Kanske utomlands? 340 dygn snart och det lär inte komma någon bebis idag heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar starkt på att plocka av larmet och åka på semester i några dagar. Kanske utomlands? 340 dygn snart och det lär inte komma någon bebis idag heller.
Hur svårt kan det vara, det är väl bara att klämma ut ungen?! Det kommer jag göra, jag tänker bestämma en dag som passar och då får min bebis komma, sen är det klart.Hur var det nu, du är inte ett dugg otålig eller så?
Lycka till!Solen har gjort sitt! - nu droppar det mjölk på Cajsa! Fölvak-deluxe!
Solen har gjort sitt! - nu droppar det mjölk på Cajsa! Fölvak-deluxe!
Solen har gjort sitt! - nu droppar det mjölk på Cajsa! Fölvak-deluxe!
Jag väntar ivrigt på bildernaNu har jag fått ännu mer "red alert" från stallägaren så nu är det "på riktigt" här också.
Inom 36 timmar trodde h*n men jag är glad att ändå ha fått en uppskattad tid och inte typ "från nu till nästa år".Jag väntar ivrigt på bilderna
Här är det bara 6 grader men jag slupper ju sova i stallet.I morgon skulle det bli kanonväder hörde jag,men då ska jag sitta i bilen hela dagenInom 36 timmar trodde h*n men jag är glad att ändå ha fått en uppskattad tid och inte typ "från nu till nästa år".
Nästan 9 grader utomhus i natt så betydligt behagligare vakväder än tidigare nätter och imorgon ska det bli ännu varmare, vi hade nästan 17 grader idag och sol.
En annan har blivit bortskämd med att fölvaka i högsommarvärme de senaste åren, förra året var det tropisk natt när jag sov på höloftet. Lite skillnad mot i år...Här är det bara 6 grader men jag slupper ju sova i stallet.I morgon skulle det bli kanonväder hörde jag,men då ska jag sitta i bilen hela dagen
Jag var tack o lov utrustad med egen gård och kamera bevakning,så jag kunde ligga i min sköna säng o titta.En annan har blivit bortskämd med att fölvaka i högsommarvärme de senaste åren, förra året var det tropisk natt när jag sov på höloftet. Lite skillnad mot i år...
Fattar inte de som gör detta varje år, flera gånger om. När ungen är ute så kommer jag behöva en vecka på mig för att sova igen.
Satt och glodde på kameror så sent som idag faktiskt (då var det så dags ) , men är för snål än så länge. Bor förvisso inte på gården men nästan. Fick frågan hur långt jag har dit och gav det något kryptiska svaret "3 minuter vid fölning och 7 minuter vanligtvis".Jag var tack o lov utrustad med egen gård och kamera bevakning,så jag kunde ligga i min sköna säng o titta.