Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nova börjar få lite mer juver nu men mycket kvar att fylla i. Fick inte någon bra bild, det är svårt med tuttbilder!
Grannen har släppt ut sina kossor med kalvar i hagen bredvid hästarna. Idag när jag skulle hämta Nova stod hon med 2 kalvar på andra sidan och ville inte lämna dem utan stod och "hummade" åt dem.
Hon väntar nog på sin egen bebis!
Usch... i natt fick vi ett dödfött hingstföl... så färdig och fin.. Kom med bakbenen först och värkarbetet hade upphörde så vi fick dra ut killen.. Stoet ser ut att må bra iaf.. så man får väl vara glad för det. Hur ska man tänka nu? Har ju ett till dräktigt sto men nu vill jag inte ha några fler föl..
Beklagar förlusten av fölet
Vet hur det känns då mitt förra sto kastade sitt perfekta hingstföl när det bara var 2 månader kvar... Tänkte precis som du just då att aldrig mer men ändrade mig redan efter nån dag. Det är juh inte riskfritt att avla och man får se det till dem gångerna det går bra och verkligen är värt allt! Hoppas du ska våga igen när detta lagt sig.
Beklagar, så himla trist.Usch... i natt fick vi ett dödfött hingstföl... så färdig och fin.. Kom med bakbenen först och värkarbetet hade upphörde så vi fick dra ut killen.. Stoet ser ut att må bra iaf.. så man får väl vara glad för det. Hur ska man tänka nu? Har ju ett till dräktigt sto men nu vill jag inte ha några fler föl..
Usch... i natt fick vi ett dödfött hingstföl... så färdig och fin.. Kom med bakbenen först och värkarbetet hade upphörde så vi fick dra ut killen.. Stoet ser ut att må bra iaf.. så man får väl vara glad för det. Hur ska man tänka nu? Har ju ett till dräktigt sto men nu vill jag inte ha några fler föl..
Beklagar!Usch... i natt fick vi ett dödfött hingstföl... så färdig och fin.. Kom med bakbenen först och värkarbetet hade upphörde så vi fick dra ut killen.. Stoet ser ut att må bra iaf.. så man får väl vara glad för det. Hur ska man tänka nu? Har ju ett till dräktigt sto men nu vill jag inte ha några fler föl..