Dräktiga ston 2015/2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget föl. Hon har ätit halm hela natten. Blivit svullen i benen. ? Juvert går inte att fylla på mer
Haha samma här! Mitt stos juver är sprängfyllt men läcker inte.. hon får aldrig vaxpropp el kristaller heller.
Men inatt hade hon dämpad aptit...stod mest o sov...samt slår med svansen o sparkar lite med bakbenen i luften.
Vi får hoppas våra fölisar tittar ut ikväll /inatt.☺

Åh vad jag längtar! Men här står allt stilla. Oförändrat. Tråkigt! Visserligen vore det ju bra om hon höll sig tills den tilltänkta hagen tinat fram, så okej då. Jag får väl ge mig till tåls. :p Men nu tycker jag det kan ploppa fram lite fölisar så man kan få glädjas med er andra så länge! :love:

Låter ju onekligen som det är på gång för er nu, @HHWellness och @Narcissa! Heja heja! :bump:

20160414_105254_zpscjf0ak6w.jpg

Hoppas att det fina vädret ska få igång henne. ;)
dygn 329 idag!

Åh vad jag längtar! Men här står allt stilla. Oförändrat. Tråkigt! Visserligen vore det ju bra om hon höll sig tills den tilltänkta hagen tinat fram, så okej då. Jag får väl ge mig till tåls. :p Men nu tycker jag det kan ploppa fram lite fölisar så man kan få glädjas med er andra så länge! :love:

Låter ju onekligen som det är på gång för er nu, @HHWellness och @Narcissa! Heja heja! :bump:

Här är det fortfarande ingen bebis...gud vad hon lurar mig hela tiden...dygn 345 idag!
Varje natt runt 02-03 har hon olika saker för sig i boxen...så tror varje gång det är på g...sen slutar det.
Idag hade hon vit/grå och klibbig mjölk....innan har det bara varit genomskinligt....så förhoppningsvis inom 1-2 dygn...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Alexandra_W
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 979
Senast: Robina
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 664
Senast: Karro-Lina
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka