Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått inatt @HHWellness? Någon fölis än?
Jag har fått bevittna en fölning inatt! Dock ej min egen. En bekant som sambon hjälpt fixa övervakningskamera till ringde igår och undrade lite över sin märr så vi kopplade också upp oss mot deras kamera och jag kikade på henne inatt när jag var vaken. Det syntes redan vid åtta att det skulle bli och mycket riktigt var liten halvvägs ute vid halv fyra! Då fick jag ringa och väcka ägarna som hade ställt klockan varje hel timme men hade inte sett nåt vid tre.
Stoet var tydligt tagen, fick hjälp ut med ungen och låg sen kvar länge efteråt. Men allt verkar ha gått bra! Ägarna viftade och vinkade och gjorde tummen upp i kameran. Så roligt! Så idag ska jag åka och snusa fölis!
Min egen ser oförändrad ut.
Något helt annat..Dygn 324 idag! Soligt och underbart! Och lerigt tydligen...
Inbillar mig att magen sjunkit ner lite mer och bäckenbanden är lösare, men juvret står stilla. Står fast vid att det nog är minst en vecka bort.
Nu ska vi åka och snusa på fölis!
Såååå spännande! Lycka till!Mjölken blivit mer vit på henne
Darinas mage har idag fallit ner så den liksom är som en spets mot marken. Hur långt innan fölning har era ston sett ut så?