Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blodprovet var negativt, det blir ingen fölunge för vår lilla Bella..
Även om jag starkt misstänkte att det var så, så är besvikelsen stor.
Men nej så tråkigt!Blodprovet var negativt, det blir ingen fölunge för vår lilla Bella..
Vad tråkigt, beklagarBlodprovet var negativt, det blir ingen fölunge för vår lilla Bella..
Verkligen tråkigt, förstår att du är besviken.... jobbigt när man har väntat och längtat....Blodprovet var negativt, det blir ingen fölunge för vår lilla Bella..
Darina satte ca en månad innan fölning. Indra en vecka cirka.Jag känner mig sjukt ringrostig. Ungefär på vilket dygn började era sätta juver?
Jag känner mig sjukt ringrostig. Ungefär på vilket dygn började era sätta juver?
Idag är vi på dygn 337....fortfarande ingen fölis...men under natten och förmiddagen hittils har hon varit sig mer lik, lugn. Äter som vanligt. Står med lyft svans och trampar ofta. Dagarna innan har hon varit mer rastlös och legat på nätterna med lite "förvärkar".
Bäckenbanden är släppta och hon är svullen/lång bak i rumpan..
Idag hade hon även lite Rött slem där bak....så för hoppningsvis är det föl på gång inom närmsta 1-2 dygnen. Har fölvakat dygnet runt i strax över 1 v nu.☺