Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tjockis är på dag 218 nu. Har känt fosterrörelser i nästan en månad (25/2) och senaste 2 veckorna har det varit rodeo där inne
Vaccinerade spruta nummer 2 i förrgår (abortvirus) å satan vad hon reagerade... dagen efter 39.5 graders feber, helt svettig som en bred sadelgjord, svettig längs täcket vid bogen (som om det hade regnat)... Har ofodrat regntäcke...
Gick ner till 39 vid lunch, 37.8 vid insläpp och samma i morse... lilla vännen
Så nu är frågan om jag vågar ta sista sprutan? Hon reagerar aldrig på influensa-stelkramp-boutulism-sprutorna... avmaskning kan hon bli tjock bakom ganascherna om hon haft lite större mängd mask... Första sprutan blev hon lite seg av men absolut ingen fara...
Tror vi brukar göra en lista över när förväntade föl tros komma typ? Borde vara dags att göra isåfall Eller är jag förvirrad i vanlig ordning...?Vem är först ut att föla här
Tror vi brukar göra en lista över när förväntade föl tros komma typ? Borde vara dags att göra isåfall Eller är jag förvirrad i vanlig ordning...?
Jag tror vi hade en lista på stona när de blev betäckta men inte någon senare? Som sagt; jag är förvirrad av mig, någon som har bättre koll kanske dyker uppHar vi inte en sådan lista fast i en annan tråd? Eller? Har för mig att jag fyllt i...
Tror vi brukar göra en lista över när förväntade föl tros komma typ? Borde vara dags att göra isåfall Eller är jag förvirrad i vanlig ordning...?
(Jag kollade hela tråden, finns ingen lista i denna. Måste vara annan tråd?)
LISTA (fyll på)
Februari
Mars
April
22/4 Vingra
Maj
Juni
Juli
Messy - 16/6
Augusti
ah sorry helt missat den isfListan är en egen tråd. Leta efter den och fyll inte på detta. Saker ska bara stå på ett ställe.
Görel moderator på avel som är på konferens med jobbet och inte hinner leta efter den nu.
Jag har nu bläddrat bakåt (till augusti, kan väll knappast ha gjorts innan dess?) och försökt att söka i sök funktionen och kan inte hitta tråd med lista över när de ska föla. Vet inte om listan ligger under helt annan ämnestopic eller något Känner mig något blind som inte hittar någon tråd som ser ut att vara rätt...Listan är en egen tråd. Leta efter den och fyll inte på detta. Saker ska bara stå på ett ställe.
Görel moderator på avel som är på konferens med jobbet och inte hinner leta efter den nu.