Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor också i södra skåne men det hjälpte liksom inte.... trodde att fölet skulle komma alla dagar då det var lite varmare... Men den 15 april förra året var det riktigt varmt och då kom fölisen....huu.. måtte man inte åka på en sån lång vaka... Då lär man vara helt slut... Jag hoppas på en superfin o varm månad i mars, ibland har vi juh nästan sommarvärme här nere i Skåne i mars månad, så damen håller tiden någorlunda, hoppas kan man alltid juh
Attans, jaja, de e bara o ställa in sig på en lång vaka o helt enkelt bara vänta o seJag bor också i södra skåne men det hjälpte liksom inte.... trodde att fölet skulle komma alla dagar då det var lite varmare... Men den 15 april förra året var det riktigt varmt och då kom fölisen....
Min som absolut inte kan gå ngn längre tid utan framskor klev på o sparkade upp sin unge hela tiden så skorna var tvungna att tas av, vilket resulterade i att hon knappt kunde gå alls. Fanns inga så stora barfotaboots heller...Min dam har dåliga hovar och klarar inte gå utan skor så jag vet inte riktigt vad jag vågar göra, får kolla när hovis kommer på måndag om vi vågar plocka dem när det närmar sig...
Har en fundering till på fosterrörelser, hur ser man det? Har aldrigt hadt dräktigt sto förut... Men tycker att det rör sig onormalt mkt strax framför flankerna till och från.
Jag håller med! Vissa säger att man inte kan se, och om man kan så är det bara på slutet. Men vi har två dräktiga ston i stallet och det rör sig bra mycket mer på dem än på någon annan av stallets hästar, jag har ägnat många timmar åt att jämföra
Ja folk säger att det är tarmrörelser. Fast de kan känna själv när bebis sparkar i deras egen mage.Jag håller med! Vissa säger att man inte kan se, och om man kan så är det bara på slutet. Men vi har två dräktiga ston i stallet och det rör sig bra mycket mer på dem än på någon annan av stallets hästar, jag har ägnat många timmar åt att jämföra