Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ser att det finns flera ston som kniper..
Min är på dyng 346..och inte ett uns till juver..så nu tänker jag köpa ersättning i fall att det inte blir någon mat till den lilla..
Blir så avundsjuk på alla fina föl ni fått..Stort grattis alla..
Juvret kan komma från en dag till en annan. Mitt sto fick sitt första föl på dygn 350, det året var det en lång och kall vår precis som i år. På dygn 348 fick hon antydan till juver och när fölet kom två dagar senare hade hon rejält med mjölk till honom.
Här hemma har vi mindre än 30 dygn kvar och hon är så stor, så stor red runt ett varv på stallplan (födelsedagspresent till mig själv) och jag vet inte vem som var gladast: jag eller hästen
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.