Dräktiga ston 2012/2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Eftersom jag inte har något sto att vaka på kan jag bidra med lite gamla bilder på mitt stos juver från 2011. :) De här bilderna är tagna kl 22 samma kväll som fölis tittade ut kl 01.

Koronn005_zpse313104b.jpg

Koronn008_zps233e0af2.jpg

Hoppas det kan vara någon till hjälp! :)

Vilka massa jättetydliga bilder som har kommit in! Nu vet man precis vad man ska titta efter! Mitt stos juver var ju väldigt fullt igår och idag inte alls lika fullt. Så vi är nog inte riktigt redo här än!

Grandezza: Vad spännande! Blir nog inatt! Vilket dygn är hon på?

Väldigt intressant att se andras juver, är det någon som har en bra bild att visa hur släppta bäckenband ser ut? Här skall det inte komma något förns i Maj, men kan vara intressant att se.

Blir bara mer och mer spännande för varje vecka som går, man satt och tänkte vid ul 17dygn att det var en evighet innan det närmar sig, och nu är man snart där :p vart tog tiden vägen?

Lycka till alla ni som sitter och fölvakar :laugh:

Vet att det var en bra bild någon/några sidor bak där en häst hade väldigt tydligt släppta bäckenband.

Igår gav kameraövervakningen i stallet upp och jag fick panik, visade sig dock att det bara var eluttaget som hade slutat fungera och det löste sig med en förlängningsladd från ett annat eluttag. Vilken himla tur att jag ändå testade det, var helt redo på att springa ut till stallet stup i kvarten hela natten. Det troligaste var ju ändå att det var kameran som gett upp och inte eluttaget!

KL

Här är Havanna på dygn 316 och allt är lugnt än så länge. Hon har varit ganska trött senaste dagarna och lite mer glupsk än vanligt ;)

Vilken liten underbaring!

Poison: Här är det också lugnt! Hoppas på att det blir nästa helg och att snön har hunnit försvinna då!

Vilken helt ljuvlig kille! :love: Nu blir jag riktigt fölsjuk, tur att stoet Ariel går med fölar innan henne, så hinner jag mysa lite med det. :D

Grattis till den söta hingst fölan :love: :bow:

mitt sto är i 344 dagen i dag hennes första föl och jag ä så nyfiken så jag spricker
har henne hos ett erfaret par så jag kan inte va där o störa heller men hua så jag längtar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag hittar ingen sån här lista, men känner att jag vill ha en för att slippa leta runt i gamla trådar. Kopiera listan och lägg till...
Svar
15
· Visningar
1 282
Senast: Nougat
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 657
Senast: Freazer
·
Avel En tråd där man kan följa och diskutera varandras dräktiga ston.
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
108 312
Senast: Livsgnista
·
Avel Tråden för alla dräktiga ston denna säsong. Någon som börjat vaka ännu? Mitt sto är inte beräknad förrän till midsommar så vi har ett...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
20 580
Senast: ino_124
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar